Denise Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Skrevet 13. Mai 2006 Utrolig flink katt da! Lå jo bare helt stille! Kjempe bra at de blir presentert for andre dyr i den alderen, slev om det er veeeldig skummelt
ida Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Skrevet 13. Mai 2006 Veldig flink pus og søte hvalper. Den katten var nok mer hundevant enn hvalpene var kattevand! De liknet forresten veldig på tollerhvalper. He he.
Mud Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Skrevet 13. Mai 2006 Den pusen var endel hakk snillere enn katta mi Lotte hadde skremt de sarte skapningene der for livet tror jeg*ler* Det var tollervalper? Så fryktelig sånn ut...synes de var litt i overkant forsiktige av seg jeg da <_<
Sirup Skrevet 13. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2006 Synes de var litt i overkant forsiktige av seg jeg da <_< Kanskje det var en form for massehysteri: "Hva? Er du redd? Søren, da må det vesenet sikkert være noe skummelt. Hjelp!"
Toya Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 så morsomt da, flinke pusen, ligge der helt i ro
Vala Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Skrevet 17. Mai 2006 Den pusen var endel hakk snillere enn katta mi Lotte hadde skremt de sarte skapningene der for livet tror jeg*ler* Det var tollervalper? Så fryktelig sånn ut...synes de var litt i overkant forsiktige av seg jeg da <_< Hehe, fikk du med deg "tøffingen" som sto bakerst, inne i hjørnet og bjeffet. HAN var tøff han, hehehe...
Fillerya Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Skrevet 17. Mai 2006 Skikkelig nydelig gjeng da. Ikke så greit når man ikke riktig vet om man tør eller ikke
Tine Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Skrevet 21. Mai 2006 Stilligt da Katten og Gizmo er bestevenner, om jeg skal på tur med Gizmo så skal katten være med, de sover sammen, leker sammen osv. Veldig morsomt og se på da med tanke på at det er katt og hund liksom
Susa Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Skrevet 21. Mai 2006 Stilligt da Katten og Gizmo er bestevenner, om jeg skal på tur med Gizmo så skal katten være med, de sover sammen, leker sammen osv. Veldig morsomt og se på da med tanke på at det er katt og hund liksom Sånn er Frodo og kattene her å
Lazita Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Skrevet 21. Mai 2006 hehehe flinke pusen da. så redd for katter er ikke de valpene vi har hatt i hus når de er så stor, når valpene her var 6 uker så fikk katten gjennomgå så det holdt, så jeg måtte tilslutt redde han og sleppe han ut for han kom seg ikke unna de krapylene når han gikk på gulvet.
Tine Skrevet 21. Mai 2006 Rapporter Skrevet 21. Mai 2006 En katt vil nok gi beskje om det blir for mye da, katten gir vel hunden en klo så får det respekt etterhvert. Det går nesten alltid bra etterhvert da
icebluelagoon Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Skrevet 28. Mai 2006 Kite er livredd for katten vår! Hun jager han rundt i hele huset bare for å vise hvem som er sjefen Men hvis jeg jager opp katten synes han det er veldig gøy å løpe etter!
LiLi Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Skrevet 29. Mai 2006 Stakkars katten da, trengt opp i et hjørne! Ser jo godt at den mistrives. Sosialisering er en ting, men da skal det da foregå på begge arters premisser.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar