Gå til innhold
Hundesonen.no

Valper og katt


Sirup

Recommended Posts

;) Den pusen var endel hakk snillere enn katta mi :P Lotte hadde skremt de sarte skapningene der for livet tror jeg*ler*

Det var tollervalper? Så fryktelig sånn ut...synes de var litt i overkant forsiktige av seg jeg da <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Den pusen var endel hakk snillere enn katta mi :P Lotte hadde skremt de sarte skapningene der for livet tror jeg*ler*

Det var tollervalper? Så fryktelig sånn ut...synes de var litt i overkant forsiktige av seg jeg da <_<

Hehe, fikk du med deg "tøffingen" som sto bakerst, inne i hjørnet og bjeffet. HAN var tøff han, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilligt da :wub: Katten og Gizmo er bestevenner, om jeg skal på tur med Gizmo så skal katten være med, de sover sammen, leker sammen osv. Veldig morsomt og se på da med tanke på at det er katt og hund liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilligt da :P Katten og Gizmo er bestevenner, om jeg skal på tur med Gizmo så skal katten være med, de sover sammen, leker sammen osv. Veldig morsomt og se på da med tanke på at det er katt og hund liksom :P

Sånn er Frodo og kattene her å :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe flinke pusen da.

så redd for katter er ikke de valpene vi har hatt i hus når de er så stor, når valpene her var 6 uker så fikk katten gjennomgå så det holdt, så jeg måtte tilslutt redde han og sleppe han ut for han kom seg ikke unna de krapylene når han gikk på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...