Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 17 og 18 juni

Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet

Tjaa, her ser det jo ut som halve norge kommer, så da må vel jeg klare og karre meg avgårde jeg og!

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

jeg skal gå lp der, så vi kommer garantert;) kommer nok en tur begge dagene, kanskje med ei lita bc tispe å, om jeg har fått henne da :angry:

Skrevet

Barskesilje it is! :angry:

Nåmå vi bare få folk til å bruke de nye titlene våre! * lure på om jeg skal sy kostyme som matcher navnet mitt.... rosa kanskje?*

Wuhu, det var meg ja :lol: Nei det er desverre dobbel utstilling her i destriktet denhelgen... så jeg kommer nok ikke :D

Men kommer jo til Drammen, så vi får ta opp det tapte der!

Jeg vil også ha kostyme.. kanskje lille med grønne prikker.. og masse glitter da

Skrevet

Jeg skal mest sannsynlig gå juniorhandlig med enten min egen sheltie Micky eller en kleiner musterlander som jeg kjenner veldig gått, :angry: det må bli en av dagene. Hva synes dere?

Skrevet

jeg skal gå lp der, så vi kommer garantert;) kommer nok en tur begge dagene, kanskje med ei lita bc tispe å, om jeg har fått henne da :angry:

Skal du få deg en bc til ??

Skrevet

Tjaa, her ser det jo ut som halve norge kommer, så da må vel jeg klare og karre meg avgårde jeg og!

:icon_redface: Endelig! We shall meet! :P

Skrevet

Jeg skal stille N DK Uch NordV-02 Karmell’s Scero Little Boy "Brio" på lørdagen i juniorhandling.

Mest sannsynlig stiller jeg Kleiner Münsterländer på søndag, hun heter Rotuas C- Cera "Cera".

:icon_redface:

Skrevet

Vi skal forresten til nkk Drm :P

Skal gå lp. tenker jeg. er ihvertfall påmeldt :icon_redface:

Hvilken klasse skal du gå i?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...