Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen treff på NKK trondheim.


MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Aaaahh..STILIG:D

Veninna mi fra Namsos er også der, så jeg skal dit på Fredags kveld for å hilse osv.

Stallen ligger rett ved(der hvor jeg rei før) så jeg slår sammens besøket av stallen med å besøke dere :D

Tar med Milo, så kommer vi :D

Næh, så kult. :(

Stine da?

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Skrevet

Ja, Stine ja :D

Og "deg" Stine: Skal ikke du på NKK trondheim da? :D

Skrevet

Ja, Stine ja :D

Og "deg" Stine: Skal ikke du på NKK trondheim da? :(

Nei <_< Dumme broren min skal jo selvfølgelig gifte seg den helga! Kunne han ikke tenkt LITT lengre liksom? :(:D

Guest Christine
Skrevet

Okei..Hva blir det til?

Grilling på Lørdag..Klokken? Hvor?

Er som sagt mange fulle fjortiser i Rotvoll fjæra, og heele veien til Korsvika nermest.

Hvor skal vi gjøre av oss? :P

Skrevet

Å, det var synd :lol:

Men du kommer jo iallefall da..eller?

jeg kommer. lunah kommer og, men hu må være hjemme hos ingvild på treff og steder med løse hannhunder.

Skrevet

Okei..Hva blir det til?

Grilling på Lørdag..Klokken? Hvor?

Er som sagt mange fulle fjortiser i Rotvoll fjæra, og heele veien til Korsvika nermest.

Hvor skal vi gjøre av oss? :lol:

Vi finner da plass i Rotvollfjæra. Vi trenger jo ikke å sitte på gressletta, vi kan sitte på moloen eller på bergene bortover mot Statoilbygget. Eventuelt kan vi gå bort til Privatstranda. Så jeg syns vi kan si Rotvollfjæra, jeg. At vi møtes ved Statoilbygget ca klokken sju.

Jeg tar med engangsgrill, fint om noen flere tar med så alle får plass til maten sin.

Guest Christine
Skrevet

Jepp :lol:

Jeg tar sikkert med engangsgrill jeg og, som bare spiser en pølse :D

Så det er mye plass på denne grillen altså...

Skrevet

Er det noen som har oversikt over hvor mange som kommer? Vi kan godt ta med en grill og. Det er tross alt bedre med en for mye enn en for lite, å de koster jo ikke all verden :D

Skrevet

Liste

Ingvild uten sin overmatglade hund.

Kristina uten sin løpetidtispe.

Benedicte med eller uten hund, veit ikke.

Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott.

Skrevet

Ingvild uten sin overmatglade hund.

Kristina uten sin løpetidtispe.

Benedicte med eller uten hund, veit ikke.

Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott.

Kjersti med sin pølsehund.

Skrevet

Ingvild uten sin overmatglade hund.

Kristina uten sin løpetidtispe.

Benedicte med eller uten hund, veit ikke.

Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott.

Kjersti med sin pølsehund.

Liv Anne og Oscar

Skrevet

Ingvild uten sin overmatglade hund.

Kristina uten sin løpetidtispe.

Benedicte med eller uten hund, veit ikke.

Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott.

Kjersti med sin pølsehund.

Liv Anne og Oscar

Stine med Kira og Shady - to matglade hunder

Skrevet

Liste

Ingvild uten sin overmatglade hund.

Kristina uten sin løpetidtispe.

Benedicte med eller uten hund, veit ikke.

Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott.

Marie uten sin bråkete budott.

Skrevet

Ingvild uten sin overmatglade hund.

Kristina uten sin løpetidtispe.

Benedicte med eller uten hund, veit ikke.

Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott.

Kjersti med sin pølsehund.

Liv Anne og Oscar

Stine med Kira og Shady - to matglade hunder

Marie uten sin bråkete budott.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...