Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen treff på NKK trondheim.


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Vi kommer...

Hvis alle tar med hørselsvern så kan buster komme også...

så...... mange....... tisper.............. PIIIIIIIV-PIIIIIIV-PIIIIIIIIIIV.. :P

Ups glemte slageren : AAAUUUUUAUAUAUAAAUUUUUUUUUUUUUU... :P

HiHi :)

Da kommer jeg rett bort vettu..

Fordi, jeg har nemmelig drømt om Buster en natt B) Og derfor måå jeg bare møte dennne hunden, som i drømmen min var en villstyring uten like :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HiHi :)

Da kommer jeg rett bort vettu..

Fordi, jeg har nemmelig drømt om Buster en natt B) Og derfor måå jeg bare møte dennne hunden, som i drømmen min var en villstyring uten like :o

Bare å komme bort det :D . Å Buster er nok ikke noen villstyring, bare litt oversosial ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Diskuterte det med noen av dere før idag, men:

Noen som blir med på grilling på Fredags ettermiddag/kveld?

Om man vil ha med hund, blir den med, om man vil la hunden bli igjen hjemme, så blir den der. :)

Hade vært utrolig koslig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Joda, men vi må jo først finne ut når folka kommer :)

Jeg kan begge dagene, så det går greit for meg..Bare finne en flott plass, for grilling :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det er rundt 17 dager igjen...Regner med folk vet hvor de skal bo, når de kommer osv?

Kan jo ta en liten runde på det da, så vi lokalkjente kan finne en flott plass sånn ca. i midten av "kadaveret" og grille på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok og ser på men siden Freya er så ung blir det bare kikking for vår del.

Men ser ut som noen kan lørdag, noen kan søndag og noen begge dager. Hvorfor ikke bare si et sted som "fast" sonenmøtested til et ca tidspunkt så kan de som kan komme dit da?

Apropos grilling så er jo Ringvebukta fin da. Ligger jo også ved Ladestien i tilfelle noen vil gå tur før eller etter grilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vi kommer nok og ser på men siden Freya er så ung blir det bare kikking for vår del.

Men ser ut som noen kan lørdag, noen kan søndag og noen begge dager. Hvorfor ikke bare si et sted som "fast" sonenmøtested til et ca tidspunkt så kan de som kan komme dit da?

Apropos grilling så er jo Ringvebukta fin da. Ligger jo også ved Ladestien i tilfelle noen vil gå tur før eller etter grilling.

Ja, ringvebukta er råflott da... :)

(Og 2 min fra huset mitt :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med vi kan både fredag og lørdag, men muligens ikke søndag. Det ser ut til at vi skal bli der hele helgen, med forbehold om endringer :) . Og så tror jeg Buster blir med på grilling, hvis han lover å oppføre seg pent og å være stille (men det er som å tro på julenissen :rolleyes: )

Forresten, ligger Ringvebukta langt unna Fagerheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Aaah..Nice :)

Du vil vell ikke tilfeldigvis fortelle meg hvorpå fagerheim hu bor? :P

Dere kan jo besøke hun først da, så tar dere turen til fjæra etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ta det i Ringvebukta eller Rotvollfjæra, men uansett om vi skal ha det fredag eller lørdag kveld (grillinga altså) så blir vi slettes ikke alene der. Faren for fulle fjortisser er svært tilstedeværende (veit ikke om det er like mange av dem i Ringvebukta som i Rotvollfjæra da men). Men selvsagt trenger vi jo ikke å ta det så seint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...