Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør alle dere inne?


Guest Christine

Recommended Posts

Skal spise å sånt, og så skal jeg ut å sette meg i sola. Og siden det er bærbar jeg har så kan jeg ta den med ut og dermed fortsatt sitte på sonen B) (skal i teorien sitte med skolearbeid, men som alle vet så er det stor forskjell på teori og praksis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for varmt ute, jeg liker meg best ute på kvelden når det er svalt.

Får ikke gått tur med lunah før det blir litt kjøligere uansett, stakkars pelsen får heteslag av å bare ligge stille omtrent.

Jeg liker ikke sole meg heller, så jeg har ikke så mye å gjøre ute. Mulig jeg setter meg i skyggen etterpå å leser litt, bare for å få frisk luft liksom.

Men jeg må børste ferdig bikkja først *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!Jeg har vært ute å rundert med raseklubben siden kl 11 i dag så nå vil jeg sitte inne i skyggen og slappe av :) Varmt å herje med hunder i solsteken *phuh* Loke er helt enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i konfirmasjon til svigersøstra mi! :) Så jeg har sittet ute i dag, men nå er jeg sliten av varmen og folk, så nå er jeg inne - eller altandøra står oppe da. Jeg og Atheo er like sløve idag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først stellte og børsta jeg Pito i halvannen times tid, og så lå jeg i en times tid å solte meg og leste bok :)

Hvordan klarer du å bruke såå lang tid på det lille dyret der?? :D

Kjedelig å sole seg

Ja ihvertfall når man bare blir griserosa! :):D:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...