Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei!

Denise

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 15 år, som bor på østlandet. Jeg er utrolig glad i dyr, det er min store lidenskap og hobby. Dessverre har jeg ikke hund, foreløpig, men to katter av rasen Hellig Birma. De er jeg selvfølgelig utrolig glad i :(

Håper jeg kan lære en del av å være her, og ser virkelig fram til den dagen jeg selv kan få meg hund.

mvh. Denise

Skrevet

Velkommen hit :(

Du kommer garantert til å lære masser her. Det er ikke en dag hvor jeg ikke lærer noe nytt på hundesonen

Skrevet

Velkommen :( Håper du trives her. Vi har jo et forum for "Andre dyr" også. Så hvis du vil presentere kattene dine der, kan du det :P Det er en flott katterase ;)

Skrevet

Velkommen :P Håper du trives her. Vi har jo et forum for "Andre dyr" også. Så hvis du vil presentere kattene dine der, kan du det :( Det er en flott katterase :P

Tror det alt ligger bilder av dem der? ;)

Skrevet

Oi, tusen takk for velkomsten! :(

Joda, jeg har lagt inn noen bilder av kattene under "Andre dyr". Kommer sikkert til å trives her, det er utrolig hvor fort man får svar! Kjempe hyggelig!

Leste rettningslinjene før jeg ble medlem. Det var en del å huske på, men jeg skal gjøre mitt beste for å ikke bryte noen. Hvis det måtte skje er det i hvert fall ikke med vilje.

Skrevet

Velkommen hit til oss! Håper du vil trives :) Det var noen nydelige katter du hadde!

Skrevet

Tusen takk for all skryt av kattene. Helt enig at Birma er en flott katterase :icon_redface:

Ellers tusen takk for velkomsten!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...