Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommerhits!

LouDan

Recommended Posts

Skrevet

Her har det vært skikkelig godt vær i dag, og da jeg var ute i friminuttet satt det noen og sang Postgirobygget. Kom da på at sommermusikk er jo egentlig ordentlig bra, og jeg har veldig lyst til å komme orntli' i sommerstemning.

Sååå... Noen som har sommermusikk??! :)

Skrevet

Og yeah!

Oah hela natten - Attack

Sommertidar - Gyllne tider

Life is Life - (husker ikke)

Vill vakker og våt - CC Cowboys

og sjølsagt Idyll og de der da... :)

Skrevet

Here comes the sun - Beatles

Egentlig likeså mye vårsang, men det er i alle fall en sang som virkelig er herlig å høre på nå for tiden (særlig i dag, hvor det for første gang i år er 20 grader!).

Skrevet

Hmmm... det er vel alle klassikerne det. Selv om jeg får hodepine av Sommartider :wallbash: Postgirobygget, De Lillos, Dum Dum og de gutta der, de er knall!!! Må innrømme at hvis utepilsen er på plass, så er det mye som kan bli sommermusikk for min del. :)

Skrevet

Klapp klapp - Are og Odin. Knall sommerlåt :(

Å grøss og gru.. Er det bare meg som ikke takler de karene der? DEM sammen med Ravi er total turn off for meg, da kan jeg like gjerne grave meg ned å bli der.. :rolleyes:

Guest Vicky
Skrevet

bloodhound gang - discovery channel

Den nyeste cd`n til Korn er søt :(

Skrevet

Ifra fjor og forrige sommer var jo dragostea din tei og call on me ganske poppis da :( Selv om jeg selv er rimelig lei av dem da.. Sommerflørt med phillip og Sandra vekker en del minner da.. hehe

Skrevet

Sommersanger

Bryan Adams - Summer of 69

De lillos - Neste sommer

Postgirobygget - Idyll, En solskinnsdag

Gyllne tider - Sommartider, Känne din kropp mot min, Når vi två blir et

Kent - Pärlor

Fool's Garden - Lemon Tree

CC Cowboys - Vill valler å våt

Skrevet

Ellers har jeg fått inn x antall cd'r med musikk her nå, så regner med det er en hel del sommer musikk der.

Men, blandt annet Botten Anna (eller åssen det skrives), Do you wanna **** - Byz, Jag går å fiskar, Pilgrim osv... Bare kast deg over meg på msn en gang eller noe så kan jeg sikkert sende over noe. :rolleyes:

Skrevet

Ellers har jeg fått inn x antall cd'r med musikk her nå, så regner med det er en hel del sommer musikk der.

Men, blandt annet Botten Anna (eller åssen det skrives), Do you wanna **** - Byz, Jag går å fiskar, Pilgrim osv... Bare kast deg over meg på msn en gang eller noe så kan jeg sikkert sende over noe. :rolleyes:

He, he :) Okei :D

Skrevet

Å grøss og gru.. Er det bare meg som ikke takler de karene der? DEM sammen med Ravi er total turn off for meg, da kan jeg like gjerne grave meg ned å bli der.. :rolleyes:

Ikke bare takler eg dem ikke men eg blir direkte PROVOSERT av de folka der. >:)

Di Derre og Miles Davis og Thomas Dybdahl er forresten ganske herlig å høre på nå når det nærmer seg sommer.

Miles davis og generelt rolig jazz/blues er digg å høre på sent om natten.
Skrevet

Flott det er fler av oss! Jeg blir rett og slett irritert om noen setter på den musikken i min umiddelbare nærhet. :rolleyes:

Skrevet

Nå må dere være snille med Are og Odin dah :D . Neida jeg har full forståelse for at det ikke er alle som takler dem, selv så klarer/klarte jeg ikke å høre på radioprogrammet deres, men noen av sangene syns jeg er morsomme. Spiller de mest på biltur :)

Skrevet

Miles davis og generelt rolig jazz/blues er digg å høre på sent om natten.

Hva er det å bli provosert av?

Skrevet

Ravi er jo egentlig litt sjarmerende/søt/trivelig, vil jeg si. Når man kommer forbi det stadiet hvor sangene hans er småirriterende er det faktisk litt koselig å høre på ham.

Skrevet

Hva er det å bli provosert av?

Musikken, stemmene, det faktum at de prøver å tjene penger på å "kødde" seg og lage plater. <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk! Vi har vurdert Toller, Flatcoated Retriever og husky faktisk! Synes selv at huskyer er så fantastiske, men ville ha noe litt mer førerorientert. Tror selv at en flat og belgisk fårehund blir for mye hund igjen. Men tusen takk for gode tips! Og når det kommer til røyting har vi tatt dette i betraktning ja! Fordelen med husky er jo at de har røyte perioder! Så satser på at robotstøvsugeren vår får kjørt seg!
    • Tydeligvis. Har snakket med mange som har blitt "tvunget" til å kjøpe hund.  Personlig så ble jeg paff, og skuffet- fra en seriøs oppdretter som kydde så og vær så imøtekommende til skikkelig skarp sur stemme...    
    • Så bra du tenker på økonomien før du skaffer hund! Det koster en del, og som du har erfart kan det fort komme på ekstra kostnader. Når det gjelder timing så er det noen faktorer. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oppdrettere så kan det ta tid å finne et valpekull med leveringsklare valper. Noen oppdrettere har reservert alle valpene før de er født. Så start med å kontakte ulike oppdrettere og sjekke tid for valpekull, om foreldrene oppfyller avlsrådene til raseklubben osv. Hvis dere skal flytte, slik jeg forstår det, så kan det være greit å ha kommet noenlunde i orden før en valp kommer i hus. Er huset "valpesikkert"? Er det hage/uteområde som er inngjerdet, er dette noe dere tenker å gjøre eller ha på plass før valpen kommer? Er det noen store oppussingsprosjekter i ny bolig som kan være greit å ha unnagjort før man får en nysgjerrig og aktiv krabat i hus? Personlig foretrekker jeg å få valp i sommerhalvåret, når man uansett er mye ute. Det gjør dotreningen så mye enklere enn å måtte pine seg ut i -15 annenhver time, og stå og vente på at valpen skal gjøre fra seg. Siden du kommer til å være hjemme så er ikke alenetrening et stort problem, men en valp er aktiv, så det kan være greit å få valp i en rolig periode, kanskje ikke rett før eksamensperioden f.eks. Når det er sagt så kommer jo alt an på når den rette valpen fra den rette oppdretteren er leveringsklar. Når valpen først er i hus så må man tilpasse seg det, men det virker jo som dere har gode forutsetninger tenker jeg.
    • Jeg synes golden virker som et bra alternativ for dere. Siden du er vant til husky så er du vant til høyt aktivitetsnivå, og det virker som du er forberedt på og klar over at golden trenger litt mer mental aktivisering, men også er mer førerorientert og lettere å trene. Den store negative faktoren for min del med golden er at de røyter MYE. Her er det enten mye børsting og støvsuging og/eller ofte bading. Men hvis dere fikser det synes jeg det høres ut som en golden vil trives hos dere. Det er mange raser som kunne passet, jeg tenker flatcoated retriever, belgisk fårehund, finsk lapphund eller setter. Men jeg synes golden virker som et veldig godt alternativ for dere.
    • Hei! Jeg (dame 23) og samboeren min (29) vurderer å gå til anskaffelse av en hund. Jeg er ganske turglad av meg og driver med friluftsliv som hobby (hengekøyeturer, fjellturer, teltturer, fisketurer osv.) samboeren min er mer hjemmekjær og liker å ta det mer med ro, det gjør også jeg i perioder. Pga. en kronisk sykdom kan hverdagen min være uforutsigbar, men så lenge jeg holder meg i aktivitet og med måte så pleier det å gå greit. Vi ser etter en hund som kan være med på alt. Alt fra familiebesøk til fisketurer til ferier med bobil og hele pakka. Vi ser etter en følgesvenn rett og slett, som ikke skal sitte alene hjemme hele dagen, men som kan inkluderes i våres hverdag. Vi bor ganske landlig og selv om leiligheten vår ikke er så stor, vurderer vi golden retriever som rase. Vi trenger en hund som kan være aktiv, men også tåler ett par dager på sofaen. Vi ser etter noe allsidig, en rase som er litt morsom og rampete, men også lett kan trenes og formes slik vi ønsker. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er så mange raser jeg kunne tenkt meg. Jeg er oppvokst med støvere og jeg og min mor skaffet oss husky når jeg var 17, hun har vært min følgesvenn i så mange år allerede. Men nå har jeg lyst på en hund jeg kan forme litt mer slik jeg vil. Jeg er åpen for tips til hunderase som kunne passet annet enn en golden retriever også! Det viktigste for meg er at det er en rase som vi har kapasitet til å ha, slik at vi får en godt balansert hund som får behovene sine møtt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...