Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du hund?

dalmatiner

88 stemmer

1. 1.

• Nei
      3
    • har hatt
      1
    • skal få
      5
    • vil ikke ha!
      1
    • Ja selfølgelig!
      78

Recommended Posts

Skrevet

Alle her inne har ikke hund nei, men mesteparten har det. de som evt ikke har det venter valp eller har planer om å skaffe hund. veldig mange av dem hverttfall :icon_redface:

Skrevet

Nei, jeg har dessverre ikke det. Har aldri hatt hund heller. Men jeg har passet andres hunder siden jeg var omtrent 5 år gammel. Alt i alt har jeg vel passet rundt 20 forskjellige hunder, hihi.

"Vil ikke ha" er vel det samme som "nei"?

:icon_redface:

Nei, det er vel ikke det? "Nei" er nei, men man vil kanskje ha en vakker dag. "Vil ikke ha" betyr at man absolutt ikke har noen planer om å noen gang skaffe seg hund. Sånn tolket jeg det, i hvert fall :o

Skrevet

Har hund jeg, men da jeg trykket på det, kom det at jeg allerede hadde stemt. Hadde ikke det da, men. Har hatt hund i maaaange år, jeg. Aldri jobbet så masse med hundene før vi fikk disse tollerdamene. Det mest krevende og morsomme jeg har vært med på!! (Og innimellom bare :icon_redface:, noen ganger ganske :o , men aller aller mest bare :P:P)

Skrevet

Jeg har 2.

Eller den ene er min og den andre passer familien for bestemoren min som er syk, men hun er på en måte vår nå da.

Skrevet

*Nei* har ikke hund!

Men jeg er fast innstillt på å ha en hund(eller flere :icon_redface:) i fremtiden :o

Stemmen falt på *Skal få*, men jeg skal vel mest sannsynlig ikke få, jeg må jo kjøpe.. men nå er jeg kanskje litt vrang :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...