miss Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Hei jeg er en mann i 40 årene som har en strihåret hollandsk gjeterhund på 3 år som heter Miss. Holder på å trene henne i IPO. Liker å snakke om hunder, så dette ser ut som rette plassen for meg
vipsen Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Hei og velkommen! Fascinerende både rase og sport, håper vi hører mer om det senere Titt gjennom Retningslinjene og spør i vei om du lurer på ting angående forumet... Vipsen
Djervekvinnen Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Heisann og velkommen skal du være! Håper du vil trives her, og jeg håper du har bilder av hunden som du kan vise!
Silje Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Velkommen hit til oss! Så gøy at det kom enda en hollender inn hit! Vi har Cody her fra før
Synne N Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Velkommen hit Håper du trives Strihåret hollender.. tøft!
Aya Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Hei, og velkommen! Hollenderen er en skikkelig flott rase! Håper på å få høre dine erfaringer og opplevelser av den (og andre ting) etterhvert.
miss Skrevet 2. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Takk for det, dere får sikkert høre mer etterhvert Det er en utrolig herlig rase som jeg har erfart er veldig intelligente og folkeskjær (ikke for mye), men skal ikke være nervøse eller skeptiske slik noen individer er desverre.
Blackburn Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Hei og velkommen hit Bilder av hunden mottas med takk
Line_ Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Hei og velkommen! Du blir nr. 2 her inne med hollender!
miss Skrevet 2. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Hei og velkommen hit Bilder av hunden mottas med takk Har ingen bilder desverre, for jeg har ikke digitalt kamera Er nok litt gammeldags
Hilde Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Har ingen bilder desverre, for jeg har ikke digitalt kamera Er nok litt gammeldags Det er påbudt med bilder assa Neida! Velkommen skal du være. Er nysgjerrig på den rasen din, har du en link med noen bilder? Jeg har litt vanskelig for å finne noen, google var ikke snill med meg i dag!
Taz Skrevet 3. Mai 2006 Rapporter Skrevet 3. Mai 2006 Velkommen. Mer Hollendere, nå ble jeg glad. Har selv en Hollender, fra Hollyboom. Håper du vil trives og deler dine erfaringer om Hollenderen med oss. Bare til å spørre hvis du lurer på noe angående forumet.
Artemis Skrevet 3. Mai 2006 Rapporter Skrevet 3. Mai 2006 Hei og velkommen! Håper du vil trives her! Gøy at det er noen som har noen litt uvanlige raser!
Mirai Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Hei og velkommen! Flott med flere mannfolk Håper du vil trives, og så må du bare spørre dersom det er noe du lurer på.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar