Mud Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Fluffy skjønninger Men den andre bildelinken virker ikke lenger Edit; det var i den andre tråden en bildelink ikke fungerer..
Toya Skrevet 1. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 ok, loke, jeg vet hvorfor, fordi jeg har slettet sider... driver å redigerer om siden min,siden nå vet jeg hvem av de som er min
Tine Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Gratulerer kjempe herlig hund bra at hundene gikk sammen hverfall Lykke til...
Heidihj Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Gratulerer!! Kjempe bra det gikk bra når Toya møtte Ruby Kjempe nydelig
Toya Skrevet 3. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2006 takk:) er så morro å se at ting går så bra som det gjør Nå om dagen så ligger de innatt hverandre og koser sammen, Ruby har blitt en kjempe ramp også... Tar fra toya leker , og de leker fint sammen, under kontrollerte rammer altså .. hadde aldri i verden latt de leke ukontrollert.. er bare så morro, toya er så god
Ricco Skrevet 3. Mai 2006 Rapporter Skrevet 3. Mai 2006 Gratulerer! Regner med at det var godt å endelig få henne hjem! Skjønningen!
Toya Skrevet 3. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2006 Gratulerer! Regner med at det var godt å endelig få henne hjem! Skjønningen! ja var deilig å få henne hjem ja... men er uvant med valp i hus igjen når jeg er så vant med en såppas stor hund som toya
Toya Skrevet 4. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 takker igjen jeg er så utrolig morsomt dette her skal legge ut noen flere bilder senere , de er så søte sammen
Toya Skrevet 14. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 Nye bilder... Fått lånt kameraet til tanta mi, så her er det ikke noe kluss på bildene... Åh som jeg ønsker meg NYTT kamera... Close up, vakkert ansikt eller hva? La meg ned her jeg... Kongle er nam altså Fiiine ruby i gresset Trente på stå, men.. så satte jeg meg ned jeg visst ... hihi Ligger på bordet jeg Er hu ikke verdens skjønneste
Yakine Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 Der var det skikkelige bilder ja, Therese! Så pen hun er lillejenta!
Toya Skrevet 14. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 takk takk takk Jeg er ikke en stolt mor neeei.. hihi... i mine øyne er hun selvfølgelig verdens peneste collie langhår.. men det sier vel alle om sine egne
Denise Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 Noe så flott! Har lyst å komme å rappe henne med meg hjem :ph34r: hihi... Så skjønn! Jeg blir sååå valpesjuk!
Toya Skrevet 14. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 Noe så flott! Har lyst å komme å rappe henne med meg hjem :ph34r: hihi... Så skjønn! Jeg blir sååå valpesjuk! hihi... det går nok ikke hun har nemlig body guard .. hehe.. en stooor sinna toya som er snill som dagen er lang hehe... dårlig livvakt med andre ord
Lazita Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 takk takk takk Jeg er ikke en stolt mor neeei.. hihi... i mine øyne er hun selvfølgelig verdens peneste collie langhår.. men det sier vel alle om sine egne Hvis hun forsvinner i løpet av sommeren så vet du hvor du skal lete etter henne
Maria Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 Guri malla.. Hun har jo blitt nydelig.. Flott jente du har fått deg!
Toya Skrevet 14. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 Hvis hun forsvinner i løpet av sommeren så vet du hvor du skal lete etter henne hehe... du kommer ikke i nærheten , toya er som sagt body guard hihi
Synne N Skrevet 14. Mai 2006 Rapporter Skrevet 14. Mai 2006 Hun var aldeles nydelig Misunner deg ikke i det HELE tatt *kremt*
Toya Skrevet 15. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2006 takk akkuratt nå ligger hu å plager toya til de grader... biter hu i øra og munnen med de ikke noe skarpe i det hele tatt, valpetennene... stakar toya... lille rampen ...
Ricco Skrevet 15. Mai 2006 Rapporter Skrevet 15. Mai 2006 Så søt hun er ! Skal bli gøy å se utviklingen hennes.
Toya Skrevet 15. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2006 Så søt hun er ! Skal bli gøy å se utviklingen hennes. ja, jeg gleder meg til å se utviklingen hennes selv jeg er så rart, jeg syntes hun har vokst allerede.. hihi
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar