Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem og hvilken rase?

Kiara06

Recommended Posts

Skrevet

Ser det er mange av oss som går å venter på valp..

Morro med en oversikt over hvem som venter, hvilken rase og når valpen er ventet..

Begynner jeg da.

Vi venter på prinsessen vår, Kiara.

Blanding av Golden Retriver, Flatcoated Retriver og Langhåret Shæfer.

Vi skal hente henne 15. Mai.

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg får en valp første helga i juni!! :lol: Vet ikke om vi henter han lørdag eller mandag enda, men.. Han er en mudi og skal hete Bajnok :D

Skrevet
:lol: Jepp jeg også gleder meg til vår nye nøste skal hentes hjem, vi venter på Lille Pia en Parson Russel Terrier, hun kommer Kristihmmelfarts helgen.
Skrevet

For oss er dagen i dag dagen med stor D. Drar for å hente lille valpen, en American Akita. Hun kommer stakkar hele veien fra England og skal gjøre trønder av seg :lol:

Guest Christine
Skrevet

Så spennende.. :lol:

Dere får ha lykke til alle sammen :D

*Selv om jeg må vente heeelt til sommeren 2007:(*

Skrevet

Den 29 juni kommer jeg hjem fra ferie og drar rett og henter min border terrier valp som da er litt over 10 uker. Gjett om jeg gleder meg!! :lol:

Skrevet

*Selv om jeg må vente heeelt til sommeren 2007:(*

Du er ikke alene om å måtte vente til da :lol: .

Gleder meg til alle valpebildene blir lagt ut jeg. Masse små pelstasser :D

Guest Christine
Skrevet

Du er ikke alene om å måtte vente til da :lol: .

Gleder meg til alle valpebildene blir lagt ut jeg. Masse små pelstasser :D

HiHi..Vente sammen? :P

Skrevet

Hei

Henter endelig min nydelig yorkshire tispe Bloom of fire of new deal den 24 mai fra ungarn. Da er hun lit over 6 måneder. :lol: Gleder meg helt villt :D

Skrevet

Hei ! Jeg venter spent også,tenkte jeg måtte plassere meg her jeg også,venter Papillon,ei tispe,skal se/velge ut valp til mandag 8 mai...så er det vel hentetid på de kullene ca 10 juni eller noe sånt. :icon_redface:

Skrevet

Får ei lita tispe i Mai. Leveringsklar 8., men vet ikke helt når jeg får overta. Italiensky Mynde. Skal hete Zahra, uttales Sara, trenger en intrikat skrivemåte for å få navnet til å bli egyptsik ^^ Oppkalt etter ei egyptisk gudinne siden rasen er fra egypt.

Skrevet

Vi venter på vår trefargede papillon gutt, Bailar :icon_redface:

Han er 8 uker og leveringsklar 10.mai, håper å få hente han da :o

Skrevet

Min portugisisk vannhund får jeg rundt 19 juli, en tøff tid å vente for mange men det lønner seg jo selfølgelig :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...