Guest Per Olav Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 I sin enkleste form http://www.wolfdog.no/galleri/redningshund.asp -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Stilig. Eneste jeg ikke likte var måten bildene flaksa ned på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Kjempe tøfft da, gøy å se litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 stilig!! liket det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Litt krevende album på resurser, men var stilig... Mange tøffe bilder da.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 27. April 2006 Rapporter Share Skrevet 27. April 2006 Stilig effekt - og mange fine bilder Det eneste som er litt kjipt er at med min oppløsning (1280*800) må jeg scrolle endel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 28. April 2006 Rapporter Share Skrevet 28. April 2006 Stilig galleri! Og flott side med masse spennende informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Jeg har lagt litt farger på "galleriet". Er de akseptable eller er det noe som skurrer? http://www.wolfdog.no/galleri/redningshund.asp -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Den brune var grei og passet inn med fargene på resten av siden. Den blå gjorde ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellen Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Hvordan lager man bildegalleri med Dreamveawer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Hvordan lager man bildegalleri med Dreamveawer?Du kan f eks gå inn på hjemmesiden til macromedia ( www.macromedia.com ) og se under extensions til dw. -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Den brune var grei og passet inn med fargene på resten av siden. Den blå gjorde ikke det Bedre nå eller bør jeg stokke om på fargene? Som du ser har jeg også stoppa "innflyvingen" av bildene http://www.wolfdog.no/galleri/redningshund.asp -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Mye bedre nå (fra en uten peiling på mer enn ca det estetiske) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Mye bedre nå (fra en uten peiling på mer enn ca det estetiske)Takk skal du ha Kommentarer m h t fargevalget? -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellen Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Du kan f eks gå inn på hjemmesiden til macromedia ( www.macromedia.com ) og se under extensions til dw. -- Per Olav Hvor skal jeg lagre dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Hvor skal jeg lagre dem?Hvor som helst egentlig. Du laster ned ei zip-fil som du pakker ut. I den ligger blant annet en forklaring pluss ei .mpx-fil. Når du dobbeltklikker på den starter dw å installere extensionen og du bare svarer på det/de spørsmålene som kommer opp under installasjonen. Det er ganske selvforklarende. -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 kjempe fine farger passa godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar