Dalm/Dober Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Hei. Nå er det noen mnd siden jeg har vært inne på forumet her så da tenkte jeg å legge inn to bilder. Disse ble tatt igår ute idet fine været. Her stor koser de seg ute i solen, selv så koser jeg meg med kaffe og en røyk. Her er bildene. Også denne.
vipsen Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Viktig info om bildetråder i Din Hund ligger her Om du gir meg navnene på hundene dine kan jeg godt fikse det for deg.
Dalm/Dober Skrevet 25. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2006 Viktig info om bildetråder i Din Hund ligger her Om du gir meg navnene på hundene dine kan jeg godt fikse det for deg. Hei. Ja du kan gått fikse det for meg. Navnene på hundene er Laika og Apache.
Tine Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Kjempe fine bilder og hunder da og fint bilde av deg og hundene og
Mud Skrevet 25. April 2006 Rapporter Skrevet 25. April 2006 Pene hunder...sånne prikkedyr fascinerer meg litt
Trude Skrevet 26. April 2006 Rapporter Skrevet 26. April 2006 kjempe flotte hunder er laika kull søster med Dot.Com’s Bandwidth?
Dalm/Dober Skrevet 27. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2006 kjempe flotte hunder er laika kull søster med Dot.Com’s Bandwidth? Hei. Ja ho er fra Dot.Com`s B kullet. Far: Multi Ch Jilloc's A Man In The Mirror Mor: N Ch Timanka's Hothouse Flower
Basse Skrevet 3. Mai 2006 Rapporter Skrevet 3. Mai 2006 Fine hunder! Så pene navn de hadde! Hvor gamle er de?
Dalm/Dober Skrevet 7. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2006 Fine hunder! Så pene navn de hadde! Hvor gamle er de? Hei. Laika ( Dalmatineren) er 2 år og fem mnd gammel. Apache er 15 mnd gammel.
Dalm/Dober Skrevet 7. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2006 Nydelige! driver dere med utstilling? Hei. Nei jeg driver ikke med utstilling å slikt. Har igrunn aldri vært på noe slikt, men jeg hører fra andre at det er veldig moro på utstilling. Så det er mulig jeg tar ei tur på ei utstilling engang for å se. Dalmisen kan jeg ikke stille ut idet at den har ett blått øye, men det brydde jeg ikke så mye om når jeg kjøpte ho. Men jeg kan stille ut min dobber da.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar