Gå til innhold
Hundesonen.no

Lever-godbiter


Silje

Recommended Posts

Lukter leverbrowniesen noe etter at den er ferdig stekt, og hvordan er den i konsistens?

Den lukter veldig lite - lukter den noe, så lukter det hvitløk. Det kan du begrense med å ta mindre hvitløk i brownisene. Overraskende nok er den brownieslik i konsistens :) Den smuldrer lite, og er fast og fin i konsistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lukter veldig lite - lukter den noe, så lukter det hvitløk. Det kan du begrense med å ta mindre hvitløk i brownisene. Overraskende nok er den brownieslik i konsistens :) Den smuldrer lite, og er fast og fin i konsistens.

Burde vel klart å lagt to og to sammen og fått browniskonsistens på leverbrownis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes leverbrownisene ble fine i konsistensen. Luktet litt hvitløk, heller det enn lever!

Den ble litt myk inni, men skal den være såvidt litt rosa inni eller grå? Fryste ned mesteparten. Kan jo ikke skjemme bort Tussie helt. Tror jeg får opp motivasjonen med disse godisene. Hun var helt på tuppa i går. Hun tok sitt-dekk-labb-bukk-kontakt-gå fot-bamse-sitt og bli sittende på rams, uten at jeg sa noe. Hun prøvde alt for å få en liten smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes leverbrownisene ble fine i konsistensen. Luktet litt hvitløk, heller det enn lever!

Den ble litt myk inni, men skal den være såvidt litt rosa inni eller grå? Fryste ned mesteparten. Kan jo ikke skjemme bort Tussie helt. Tror jeg får opp motivasjonen med disse godisene. Hun var helt på tuppa i går. Hun tok sitt-dekk-labb-bukk-kontakt-gå fot-bamse-sitt og bli sittende på rams, uten at jeg sa noe. Hun prøvde alt for å få en liten smak :)

Ja, de skal være litt grå inni. Jeg fryser alltid ned mesteparten, kjempegreie å ta opp like før trening - de tiner fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg laget for elevbedriften...*æsj*

Hadde ikke sånn kværnemaskin sak, så jeg måtte skjære opp ALLE stykkene med kniv...*gulp*

På obs! her på Lade, betalte jeg 30 kr for 3 kg lever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...