Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor sover hunden?


Guest Vicky

Hvor sover hunden?  

22 stemmer

  1. 1.

    • I egen hundeseng
      12
    • I senga
      7
    • På teppe
      3


Recommended Posts

Tini sov i buret sitt de første 2 ukene for og venne hun til det.

Nå sover hun enten i senga si med Hveteposen sin ellers så sover hun i senga mi...

Hun får velge, blir som regel senga!!! :D

Synes det er kos jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er hjemme alene og på natta sover Tinka i en binge på rundt to kvadratmeter hvor det alltid ligger minst et fleecepledd og en fillerye, ofte litt mer. Når vi er hjemme og i våken tilstand ligger hun ofte utstrakt rett på gulvet, eller på teppet sitt i stua.

Før hadde hun ordentlig hundeseng, men både den og saueksinnet fikk gjennomgå såpass at vi til slutt bare måtte kaste det. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arjen sover i senga si, som er på gulvet ved vår seng. Han sov i senga før, men så begynte han å trekke opp bein og diverse + at det nærmet seg vår (med sørpe og andre herligheter), så da ble det stopp. Trives bedre på gulvet også, blir for varmt i senga for en polarhund. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diego sover i senga mi.. :D

Det har vel alle hundene som har vært her gjort.

Litt bortskjemte kanskje.

Men Diego blir fort varm, så da legger jeg han i bur på rommet mitt.

Han vil ikke ha teppe engang i buret. (merkeligt) Har ett teppe inni men

det skyver han hele tiden i ett hjørne også legger han seg. (ikke på teppet)

:D Men han har jo GANSKE tjukk pels, og masse pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte på teppet jeg da.. Men Tequila sover litt i buret, litt i sofaen og litt under sengen min.. Hun er sånn ligge-under-alt-mulig-hund! Hun kryper under alt av sofaer og senger, rare dyret....! Det har hent noen ganger at hun kryper under en sofa også kommer hun ikke ut igjen og da får hun helt hysterisk anfall! Da er d jo bare å løfte litt på sofaen så hun kommer ut, også går det 5 min også gjør hun d samme igjen.... :roll:

Godt hun er blond så hun har noe å skylde på...! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover gjør hun over alt :lol:

På natten sover hun i bor på rommet mitt, på morgenen når hun våkner sover hun litt sammen med meg i senga. På dagene sover hun helst på fanget! Ellers litt rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

prøvde å lære Vicky å sove i hunde seng, men nei da... det endte med hyl og skrål så da endte hun opp med å sove i senga... måtte kjøpe dobbeltseng fordi det ikke var plass til oss begge.... hehe, litt av en bortskjemt voksenvalp jeg har.... haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven som valpen vår heter sover for tiden i eget bur med teppe inne på soverommet. Men om dagen kan hun ligge de merkligste steder, som f.eks. oppå en liten sekk som tilhører mamma, like ved undulatburet som støyer ganske mye og så liker hun godt å ligge med bena våre da, helst oppå dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...