Gå til innhold
Hundesonen.no

En forelsket Camilla.


Ulvinne

Recommended Posts

Ja gutter. Pass dere. Man eater Camilla is on board.

Hun fortalte meg nettopp i all fortrolighet at hun er hodestups forelsket i Espen og PIP! ;)

Jeg kunne jo ikke holde en slik hemmelighet for meg selv. Og jeg følte dessuten at Espen og PIP burde få vite om det.. Tenk og gå rundt og tro at alt er bra også har man egentlig en galning som Camilla sikklende bak seg.. Det er til og få marreritt av.. ;)

Så, nå vet dere det.

Og dere andre gutta burde også kanskje passe dere. Hun er nemmelig i stand til og bli forelsket i hver og en av dere! Kjærlighetssyk som hun er nå på våren..

Dere er advart. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare få si at PIP har jeg beslaglagt for lenge siden! Jeg har hatt late night shows for han, og jeg må si at jeg føler meg trampet på nå som noen prøver å stikke av med "my man"!

når det skal sies, så har jeg nå prøvd HELT fra PIP kom inn hit på hundesonen å finne ut litt mer om han! Og fremdeles vet jeg INGENTING om hvor gammel han er, hvordan han ser ut, er han gift... det har gått rykter om homofili... men jeg er like langt... han er "my Mystery Man"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare få si at PIP har jeg beslaglagt for lenge siden! Jeg har hatt late night shows for han, og jeg må si at jeg føler meg trampet på nå som noen prøver å stikke av med "my man"!

når det skal sies, så har jeg nå prøvd HELT fra PIP kom inn hit på hundesonen å finne ut litt mer om han! Og fremdeles vet jeg INGENTING om hvor gammel han er, hvordan han ser ut, er han gift... det har gått rykter om homofili... men jeg er like langt... han er "my Mystery Man"!!

Hva ER det dere sier?! Jeg er da virkelig ikke forelska i noen jeg?! :rolleyes:

*mumler noe om MIN PIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare få si at PIP har jeg beslaglagt for lenge siden! Jeg har hatt late night shows for han, og jeg må si at jeg føler meg trampet på nå som noen prøver å stikke av med "my man"!

når det skal sies, så har jeg nå prøvd HELT fra PIP kom inn hit på hundesonen å finne ut litt mer om han! Og fremdeles vet jeg INGENTING om hvor gammel han er, hvordan han ser ut, er han gift... det har gått rykter om homofili... men jeg er like langt... han er "my Mystery Man"!!

Vel, Camilla har funnet ut masse om han.. Du må nok jobbe skal du klare og beholde den gutten.. Camilla kunne i sin desperasjon gå til uante veier for og ta han fra deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvinne; for det 1. så klarer du jo ikke å quote engang! Hvem er det som er frekk da??

For det 2. er det noe galt i å hoppe rett i smørøyet når det gjelder de man er forelska i??

Og for det 3. Du lovte å ikke si noe!!!!

For det 1: jeg qoutet riktig.

for det 2: TO menn Camilla.. Og med en rundbrenner som deg syntes jeg Espen og PIP burde få vite det.

For det 3: Jeg lovte ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Hold smella

2: rundbrenner, JEG?! Har du ALDRI vært forelska i flere samtidig??

3: DU LOVTE!

1: Det er ytringsfrihet.

2: Nei, er man virkelig foreslket er man normalt forelsket i bare en. Ellers kalles det betatt. Du er 17 år og burde vite dette.. Jeg vet ikke jeg, du skal gifte deg ene uka, så er du forelsket i noen, så er du forelsket i TO! Jeg begynner og bli bekymra for deg jeg.

3: NEi, jeg lovte ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

1: Hold smella

2: rundbrenner, JEG?! Har du ALDRI vært forelska i flere samtidig??

3: DU LOVTE!

Helt OT: Jeg så imponert over gliset til PIP, sånt vil jeg ha når jeg blir stor.

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe litt ned nå, jenter ;) Greit at emnet heter Off Topic, men dette begynner å minne mer om en msn samtale ;)

Aiiiight? ;)

Jeg prøvde bare og advare folket her om Camilla jeg. Stakkar, hun er jo istandt til og holde på med trakkasering. Ne noen her inne vet godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • God idé! Kanskje vi gjør det, så er vi plutselig startklare før vi vet ordet av det 😁 Etter tur på lørdag ble han plutselig halt, uten at han hylte av noe der og da. Jeg syns det kanskje er blitt litt bedre, så regner med det er en strekk eller noe som går over. 
    • Vi får valp i sommer av rasen Bichon Havanais, har erfaring med hund fra før, men da av annen rase. Vi har dog et barn på 2 år, som er forholdsvis vandt med hunder av alle størrelser men vi har ikke eid hund selv etter vi fikk barn. Hva er dine tips i forhold til overgangen? Vi har hilst på valpen og barnet vårt snakker mye om hunden, vil se bilder og videoer. H*n er generelt rolig av seg, og de vil jo naturligvis ikke oppholde seg alene sammen (uavhengig valp eller voksen). Men er jo bekymret for at valpen skal bli redd av eksempelvis lek/gråt o.l - ting som en egentlig ikke kan unngå med et lite barn. Samboer er ikke bekymret og mener det vil gå veldig fint, men hva er deres erfaring? Og hva er det vi bør være mest obs på for at begge to skal føle seg trygge? Tenker da spesielt på valpen og at han skal føle seg trygg rundt barnet. Kan legge til at valpen vokser opp med barnefamilie, hvor barna er mellom fem og ti år gamle. Så den er vandt til barn, så det er nok en fordel vil jeg tro
    • Berges Hundeassistanse (Kristiansands-området). https://www.hundeassistanse.no/
    • Det er det som er litt trist med valpetiden, de blir så raskt store😄 Her blir det kanskje litt størrelse også, ganske store poter😍 Treningstips for sommeren: start på skiltene i RL, ta ett og ett om gangen. Sånn, trenings-sommeren er i boks😄
    • Hei, har noen tips til brae kenneler til stor hund? Fra Trondheim ned til Oslo området/Kristiansand? 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...