Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig fått meg hjemmeside!


Sfs

Recommended Posts

Jeg har endelig fått meg hjemmeside! Ikke så veldig mye der ennå, men kommer vel kanskje med tiden.. Noen som har ide om noe mer jeg kan ha på siden? Føler jeg har fått med meg det som er standard ihvertfall, uten om dagbok da men det holder jeg meg unna foreløpig ihvertfall... ;)

Noen som vet hvordan man legge inn banner på toppen av siden på freewebs, viss det er mulig? Ser bare de standard layoutene som innholder som regel et lite bilde på venstre eller høyre side på toppen av siden... Og hvor mye plass har man til å legge ut bilder, antar det ikke er uendelig, noen som vet?? :unsure:

Uansett ta gjerne en titt!!

www.freewebs.com/susanneogtrude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig behagelig og oversiktlig side :)

Du har 40MB til rådighet på freewebs. Så vidt jeg vet, har det ikke noe å si om det er bilder eller andre ting. Tror ikke du har noen mulighet til å legge inn en egen banner hvis du bruker et ferdig sideoppsett (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har lyst å ta turen innom min hjemmeside?? :unsure:

Jo...

Innmari fin side, ryddig og oversiktelig! Behagelige farger var det og. ;)

Men det eneste jeg får ikke opp bildene i "galleri", liksom jeg får opp siden, men jeg ser bare ramma der bildene skulle vært- ikke bildene :)

Er det bare meg dette skjer med? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo...

Innmari fin side, ryddig og oversiktelig! Behagelige farger var det og. ;)

Men det eneste jeg får ikke opp bildene i "galleri", liksom jeg får opp siden, men jeg ser bare ramma der bildene skulle vært- ikke bildene :)

Er det bare meg dette skjer med? :unsure:

Ser bildene fint her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Veldig pen og ryddig side. :icon_redface: Behagelig å lese.

Noen av bildene tar litt tid å laste ned.

Når går fra en side til en ny, så "hopper" liksom bildet litt. Den grå linja øverst dekker et kort øyeblikk ganske mye av skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...