Gå til innhold
Hundesonen.no

Junior Handling


Line_

Recommended Posts

Syns du skal gjøre et forsøk jeg!!

Jeg er sikker på at du kommer til å angre om du ikke melder deg på. Hopp i det! ;)

Og du kommer ikke til å drite deg ut, se på det som en trening! ;)

(trenger du hund å stille så bra si fra ;) Enya står perfekt bare hun vet du har noe godt i lommen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal gjøre et forsøk jeg!!

Jeg er sikker på at du kommer til å angre om du ikke melder deg på. Hopp i det! ;)

Og du kommer ikke til å drite deg ut, se på det som en trening! ;)

(trenger du hund å stille så bra si fra ;) Enya står perfekt bare hun vet du har noe godt i lommen ;))

Takker ;) Hadde jo vært gøy å prøve seg på en annen rase også så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!

Du kommer ikke til å drite deg ut!

Jeg meldte meg på i fjor og jeg hadde ikke PEILING.

I forberedelses ringen så sto jeg og snakka med ei ved siden av og stillte ikke opp eller noen ting, jeg trodde det bare var en ring vi sto i for å vente på å få entre den store ringemn. Plutselig ser jeg at dommeren drev og så på hunden ved sidn av og var på vei mot oss så det eneste jeg rakk før han kom bort var å "hive" Pito i noenlunde riktig stilling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg og har planer om å stille i JH en gnag i tiden..

Men det er nemmelig JEG som driter meg lodrett ut...

Hmm..Er det fortsatt sånn at jeg må ha kunnskaper om rasen?

La oss si at jeg og veninna mi bytter hunder, også kan jeg ikke noe om den rasen..Får jeg trekke eller no da?

Og får man en liste med 1-10. plass f.esk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raser stilles forskjellig så hvis du skal stille en annen rase enn din egen så må du vite hvordan den rasen du skal gå med stilles. Du kan f.eks ikke komme med en labrador og begynne å flytte på bein, for de skal stilles fritt...gjør du det så ja - da får du trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Line. ;) Det går sikkert superbra.

Jeg skal antageligvis stille Malamute for første gang, og er usikker på hvordan de skal stilles.. hehe. Så om du driter deg ut, blir vi nok to ;)

Christine: Du kan få noen spørsmål. Men jeg har gått en del konkurranser nå, og har enda ikke opplevd å bli spørt om noe annet enn hvor gammel hunden var..

Men det er lurt å kunne litt, i tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om du vil prøve en annen rase i Trondheim da :P Skal dit uansett, så du kan låne en av mine om det ikke kræsjer med eksteriøret :barfy:

JH er rett før gruppebedømmelsene så det foregår ingen eksteriør bedømmelse da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at du gjorde! Hvis du vil kan jo kanskje guro hjelpe deg;)

Guro har sakt hun kan hjelpe, så det er fint hvis du også kan! :)

Si ifra om du vil prøve en annen rase i Trondheim da :P Skal dit uansett, så du kan låne en av mine om det ikke kræsjer med eksteriøret :P

Det skal jeg! :lol: Er ikke sikkert jeg skal til Trondheim, men skulle kanskje sitte på med oppderetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen som skal være med på JH i Trondheim og virkelig vil ha seg en utfordring, så har jeg en hund her i huset som ville egnet seg bra. Hun skal stilles fritt, men syns det passer best å stå rett opp og ned, understilt og hele pakka, og bare glane på deg. Tannvisning er ikke fullt så moro som å hoppe opp på dommeren, og når eier/fører løper, er det vel bra nok å hoppe og danse ved siden av? :lol:

Vi kan vel si det sånn at det er flere grunner enn overbittet hennes til at vi ikke stiller i eksteriør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...