Gå til innhold
Hundesonen.no

Home.no


Kefir

Recommended Posts

Jeg har nylig flyttet siden min fra Freewebs til Home.no, for jeg trodde at Home.no skulle være mye bedre. Men hittil har det stadig vekk vært problemer med at siden bruker evigheter på å lastes. Hva er dette for noe? Skal ikke Home.no være super-rask og stabil?

Så jeg lurer på hva deres erfaringer er med Home.no? Er det flere enn meg som har dette problemet? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ville jeg bytta fort, for på home funker det bare ikke :huh: om du har adsl hos telenor så får du gratis hjemmelaging og tilgang til ftp og får 50 mb å gå på... Og det er ikke gale da, tanke på at det ikke koster noe :huh::o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge sidene på home.no. Laster opp via FTP, og som oftest går det raskt å komme inn på siden, selv om det har vært noen ganger at det har vært rimelig tregt eller ikke har fungert. Hjemmesidegeneratoren derimot, den er helt elendig. Av alle de gangene jeg prøvde å starte den, fungerte den kun en eneste gang!

Skulle egentlig overføre Tinka sin side til online, men ved et uhell klarte jeg å fraskrive meg den reserverte hjemmesideplassen eller noe sånt, og siden har jeg ikke prøvd å laste opp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge sidene på home.no. Laster opp via FTP, og som oftest går det raskt å komme inn på siden, selv om det har vært noen ganger at det har vært rimelig tregt eller ikke har fungert. Hjemmesidegeneratoren derimot, den er helt elendig. Av alle de gangene jeg prøvde å starte den, fungerte den kun en eneste gang!

Skulle egentlig overføre Tinka sin side til online, men ved et uhell klarte jeg å fraskrive meg den reserverte hjemmesideplassen eller noe sånt, og siden har jeg ikke prøvd å laste opp der.

Ja da er du heldig som fikk lasta opp med ftp din :huh: jeg fikk ikke til det en gang selv om jeg hadde alt koder osv rett.... Dårlige greier ja :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ville jeg bytta fort, for på home funker det bare ikke :huh: om du har adsl hos telenor så får du gratis hjemmelaging og tilgang til ftp og får 50 mb å gå på... Og det er ikke gale da, tanke på at det ikke koster noe :huh::o
Vi har ADSL hos Telenor, men verken jeg eller stefaren min skjønte hvordan man får tak i hjemmeside.. Kunne du forklart hvordan man gjør det? Nå føler jeg meg dum her, men jeg klikka rundt overalt og kunne ikke finne noen forklaring på HVORDAN man får kommet i gang.

Hvor mye plass får man på Freewebs i forhold til home?
På Freewebs får man 40MB, men jeg er ikke helt sikker på hvor mye man får på Home.no

Jeg synes start.no er mye bedre enn home..
Hvor mye plass får man der?

Merkelig, wesminster... Jeg laster også opp via FTP, og den biten går greit - men siden er helt idiot og vil ikke funke som den skal *hmff* Forskjellsbehandling! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 home.no kontoer, å ikke hatt annet tull en at det tok nesten 2mnd før den siste ble aktivert...

Ellers så bruker jeg ikke de kontoene mere.... Men de har fungert fint å fungerer enda...

Men så er home.no tjenesten helt uten noen form for support eller vedlikehold, å det er gratis... tror home.no.net (start.no) er bedre...

Om jeg husker riktig får man 20Mb på home.no & 30Mb på home.no.net...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Har brukt home.online.no som "privatområde" i mange år uten problemer.

ftp adressen er ftp.home.online.no og katalogadressen som filene/folderne skal lastes opp til er www_docs . Porten er 21. Bruker du riktig brukernavn og passord skulle alt fungere fra første dag :huh:

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt home.online.no som "privatområde" i mange år uten problemer.

ftp adressen er ftp.home.online.no og katalogadressen som filene/folderne skal lastes opp til er www_docs . Porten er 21. Bruker du riktig brukernavn og passord skulle alt fungere fra første dag :huh:

--

Per Olav

Da var du heldig som Tine sa :huh: Min virket i noen mnd. Så en dag virket den ikke mer. Så jeg fikk masse arbeid med å flytte siden <_< Nå har jeg kjøpt webhotell, det er vel det greieste man kan gjøre :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...