Line_ Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Har jo akkurat byttet layout, men synes det er gøy å leke meg litt, så jeg prøvde å lage en ny en, så jeg lurte på hva dere synes..? http://i18.photobucket.com/albums/b128/fel...a/567hghnhg.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Ser ganske fin ut den da, men det bilde helt oppe var kanskje litt stort da men det er jo smak og behag gleder meg til å få se hele resultatet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Jeg er så frekk og sier at den layouten du har nå er finere, veldig behagelige farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. April 2006 Rapporter Share Skrevet 19. April 2006 Likte begge to veldig godt.. Men synes faktisk den nye var "friskere".. :S Men, Wow Line, du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar