Kristina Skrevet 16. April 2006 Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Hvem skal til stangehallen? Hvem skal stille og hvem skal se på? Jeg og Lunah kommer for å se. Er det noen som skal stille som vi kan kikke på? Mye artigere å kikke på folk man veit hvem er. Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. April 2006 Rapporter Share Skrevet 16. April 2006 Vi stiller. Men får vel bare blått. Forventer ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest cavkooik Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Skal stille to cavalierer. En valp og en unghund (gutter)! Sitter sannsynligvis sammen med Cavalita ved ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Loke skal stilles! Søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Vi skal ikke. Når er det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Hvor er stangehallen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Hvor er stangehallen? Den ligger på Stange. Veldig enkelt forklart så er det togstasjonen FØR Hamar Kjører man fra Hamar tar det ca 15 min, sørover altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Den ligger på Stange. Veldig enkelt forklart så er det togstasjonen FØR Hamar Kjører man fra Hamar tar det ca 15 min, sørover altså. akai B) Kanskje jeg finner en idiot å ta med så kommer jeg, noen som vet når det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Vi skal ikke. Når er det a? 29 - 30 april. Skal du ikke heie på siklepelsen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 29 - 30 april. Skal du ikke heie på siklepelsen min? Hvis noen tar meg med i bilen sin og jeg ikke skal noe annet så....kaaanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 29 - 30 april. Skal du ikke heie på siklepelsen min? Og jeg som hadde planer om det...Men den helgen skal jeg være hjelpeinstruktør på agilitykurs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. April 2006 Rapporter Share Skrevet 17. April 2006 Kanskje jeg kan komme og se på. Skal sjekke "timeplanen".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Hadde tenkt meg opp for å titte og trene litt, men syns det ble litt for langt for å gjøre det <_< Lykke til alle sammen banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. April 2006 Rapporter Share Skrevet 18. April 2006 Hvis noen tar meg med i bilen sin og jeg ikke skal noe annet så...kaaanskje Hmm..du kunne sittet på i fine "off-road" bilen min, men nå har det seg sånn at en viss Grevinne fra Ullernåsen har tinget passasjersete alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Bor 20 min unna, så dit skal vi! Er ikke sikkert Romeo blir med, men jeg skal nå ta bilder! Kanskje jeg får lov til å låne kamera fra jobben til pappa eller mamma slik at jeg får plass til litt flere bilder! Når på dagen stiller dere? Så kan jeg stille som heiagjeng og fotograf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Vet ikke når jeg stiller enda. Har ikke fått startnr osv enda da. Men skal si ifra. Men uansett så må alle som ser meg bare komme bort å hilse på meg og dyret da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 Vet ikke når jeg stiller enda. Har ikke fått startnr osv enda da. Men skal si ifra. Men uansett så må alle som ser meg bare komme bort å hilse på meg og dyret da. Det kan du stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trude Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 hvis man har problemer med å komme seg dit så tror jeg det skal funke fint å ta toget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 20. April 2006 Rapporter Share Skrevet 20. April 2006 hvis man har problemer med å komme seg dit så tror jeg det skal funke fint å ta toget Ja. det skal gå bra det Snakka akkurat med søskenbarnet mitt som bor på Stange og han sa at jernbaneovergangen fortsatt er åpen for gående.. Fra jernbana til hallen er det ca. 500 meter, så det er ikke akkurat langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 kanskje vi også kommer.. men bare kanksje da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninasm Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Jeg vil også se på utstilling! Når setter ting igang på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 kanskje vi også kommer.. men bare kanksje da Du SKAL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 21. April 2006 Rapporter Share Skrevet 21. April 2006 Du SKAL. hører detta :P får håpe at jeg ikke jobber da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Noen som har fått PM? Jeg er litt urutinert på dette så jeg er litt usikker på om jeg har fyllt inn noe feil.Det var så såre enkelt å melde på til Bø for da var det elektronisk påmelding. (lite skjønte jeg at det betydde NKK utstilling..) *trampe med fingrene* Det burde vel komme en PM snart? Ninasm: ting starter stort sett kl 09 har jeg lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 23. April 2006 Rapporter Share Skrevet 23. April 2006 Hvis noen trenger skyss fra enten Hamar, Brumunddal eller Stange stasjon, så kan de sitte på med oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar