MarieR Skrevet 4. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2005 hei sveis! hvem her inne skal til oppdal på dobbeltutstilling eller tr.heims NKK`s utstilling på leangen? ask er påmeldt til oppdal får se om han blir med på den på leangen oså håper vi møter noen herfra dah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2005 Jeg har tenkt meg til NKK-utstillingen i trheim ja! men bare for å se da, siden de ikke har valpeshow.. Blir skøy! Kanskje jeg ser deg der Lykke til også! Skal du være med på barn og hund også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2005 Forresten er det vel juniorhandling det heter Fersk jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2005 nei..handler ikke andres hunder nei men går selv med ask ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 5. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2005 mener du 25 juni? Jeg skal dit.. Også er det oes spesialen dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2005 Virker som om noen synes det er tull med utstilling ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2005 25. juni? Får vel se om jeg ikke får dratt ned da, siden det er et kvarter å gå (hvis noen kunne begynne å lage sti over åkeren snart så). Tinka er på kennel den 25., det spiller egentlig ikke så stor rolle siden jeg uansett ikke skal stille ut henne. Men vi må jo følge med på Ask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2005 hehejah! det må dere! BLIR ASK TRYG VETTU. "MAMMA TINKA". håper det ikke er kakebor der dah ingvild.. *LOL* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2005 Tinka blir ikke med uansett. Løpetid har hun sikkert fått da også. Og det er da ikke min feil at labradorer er griske. (Tinka forsynte seg av både kakene de solgte og muffinsene til Marie og meg da vi var på valpeshow sist... :-o ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2005 jeg har meldt på Ike til nkk utstillinga på leangen.både gruer og gleder meg.synes det er kjempestas å se på alle de forskjellige rasene og flotte hunder,men gruer meg til å stille Ike,har nemlig aldri stilt hund før :? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 29. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2005 Jeg og Eso kommer på NKK utstillinga i Trondheim, men bare for å se på da! Morro om vi hadde truffet noen av dere her inne på HundeSonen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 29. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2005 Jeg&Billy joiner Ina&Eso til Leangen, ja! Vi skal også bare se på Kjempemoro hvis man hadde truffet på noen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 30. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 Jeg og Eso kommer på NKK utstillinga i Trondheim, men bare for å se på da! moro om vi hadde truffet noen av dere her inne på HundeSonen, ja! Jaaaa, dere ser jo meg og lunah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 30. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 Jaaaa, dere ser jo meg og lunah Er Lunah 100% bra igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 30. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 Ikke ennå, men like før håper jeg Hu klør ikke så fælt lenger. Hun skal være friskmeldt på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 30. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 30. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 fikk ikke meldt på ask til nkk så vi kommer og ser på vi å stiller han på oppdal da..synns egentlig nkk er litt for stort for oss enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina og Casper! Skrevet 4. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2005 Vi skal stille både NRK dn 25 juni, og NKK dn 26 juni,gleder oss masse og håper vi treffer masse trivelige folk og hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2005 Vi skal stille både NRK dn 25 juni, og NKK dn 26 juni,gleder oss masse og håper vi treffer masse trivelige folk og hunder Heisann, hvem er du? Flere trøndere hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 4. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2005 Heisann, hvem er du? Flere trøndere hehe.. Ja, ta og skriv deg inn på "presenter deg selv" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2005 Vi skal selvfølgelig stille på NKK utstillinga i Trondheim. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar