Andreassen Skrevet 4. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 http://zeppelin.bfv.se/5uker Jeg tar bilder som ei ræv, men noen av de ble i hvert fall brukbare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 4. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 SÅ FLOTTE DE VAR! helt nydelige altså.. men kossen ser du forskjell på dem? syntes alle var make jeg. hehe..men det er vel lettere i REal life enn på bilder; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 4. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 Han jeg har mest lyst på nå har kraftigere kinnmuskulatur enn sine brødre, ellers så har de jo alle sine egne små merker (en hvit fot f.eks), så det er ikke noe problem når du har valpen i hånden. Aldri før har det vært så moro å bli tisset og bæsjet på. Rart med det der, hva de slipper unna med bare de er søte nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 4. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 og hvorfor er ikke du på julebord med 10 i promille forresten? Var det ikke åpen bar og fludium i strie strømmer? Avsted med dere barn, alkoholens søte rus venter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 4. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 og hvorfor er ikke du på julebord med 10 i promille forresten? Var det ikke åpen bar og fludium i strie strømmer? Avsted med dere barn, alkoholens søte rus venter! sitter og venter på sjåføren, håret er ordnet og skoene pusset!!! hehe:)har til og med sminket meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 4. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 Så søte de er da Husker ikke helt hva rase det var du skulle ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 4. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 Begynner alderen å tynge eller, Heidi? Har du blitt senil dement? :shock: Spøk til side, det er Staffordshire bull terrier (den BLODTØRSTIGE og mannevonde kamphunden, ifølge norske aviser og politikere da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 4. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 Er den rase egentlig blevet forbudt? Det kan den vel ikke være siden du kjøper en ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 4. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2004 Limer inn det jeg skrev på dyrenett http://zeppelin.bfv.se/sbt.jpg Dette er en Staffordshire Bull Terrier Den er LOVLIG http://zeppelin.bfv.se/bt.jpg Dette er en Engelsk Bull Terrier Den er LOVLIG http://zeppelin.bfv.se/ast.jpg Dette er en Amerikansk Staffordshire Terrier Den er ULOVLIG http://zeppelin.bfv.se/apt.jpg Dette er en Amerikansk Pitbull Terrier Den er ULOVLIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 5. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2004 Noen søt små nurk Bare vwnt til de blir 8 uker, da løper de rundt, biter i buksebena og er noen skikkelige skjarm troll 8) Å de tennene er sylskarpe!!! Vi kunne nesten ikke vente til Aro fikk nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 5. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2004 de var jo kjempe søte jo. ååå får bare så lyst på. tåler ikke å se valper. har litt vannskelig for å si nei kanskje derfor vi har ikke mindre enn fem hunder i hus nå, men den minste blir nokk hentet like før jul for da er den leverings klar. :? blir litt tomt her da. men han flytter ikke så veldig langt vekk da. Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 5. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2004 de var jo kjempe søte jo. ååå får bare så lyst på. tåler ikke å se valper. har litt vannskelig for å si nei kanskje derfor vi har ikke mindre enn fem hunder i hus nå, men den minste blir nokk hentet like før jul for da er den leverings klar. :? blir litt tomt her da. men han flytter ikke så veldig langt vekk da. Banana kor skal bebisen henne da? blir han på øyen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 5. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2004 han flytter til fyllingsdalen og det er jo ikke så langt vekk det da Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 5. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2004 HÆLLEDUUUUTTAN så SØTE andreassen !!! Hva slags kjønn skal du ha ? (Kan hende at du har sagt det før, men jeg husker ikke :oops: ) Og hva skal bebisn din hete ? Og eeenda et spm, når får du den ? Jeg får min om 6 dager OM jeg gleder meg, sukk !!! Hilsen Michelle(& snart Askepott) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 5. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2004 En gutt, han skal hete Zeppelin! Den magiske datoen er 22 desember... Lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 5. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2004 Så fint navn da ! OG DØH...det er ikke lenge til, det holder du ut !!! Hehe...og dessuten sier jo mange at tiden man venter på valpen er noe av det beste, pga. all spenningen osv !!!! Vær heller glad at du gleder deg så at du får 17 dager til å føles lenge :mrgreen: GOOOOOD LUCK !!!! Klems Michi ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar