Gå til innhold
Hundesonen.no

Finn tre hundesonen hunder!

Mud

Recommended Posts

Skrevet

I den nye utgaven av Canis er det bilde av hele tre hundesonen hunder som tilhører tre forskjellige brukere...

De som kan navngi navnet på alle tre hundene OG eierene (eventuellt brukernavnet) først får et "Klikk" og et vått belgernuss. (eventuellt et blåmerke på hendene..)

OBS.De fire brukerene som snoket i bladet mitt på OODK treningen i går kveld får ikke delta i konkuransen.

Skrevet

Vipsen: du er så nære så nære..men det er ikke bilde av Hilde der ;) Og så ønsker Loke seg noen hundenavn før han veiver med tenna sine... Kan vel gi et lite hint og si at den ene hunden står hans hjerte veldig nær?

Skrevet

Det er i alle fall Missy til Fanny, også Pax til Thomas også er det en til. Jeg får bla gjennom en gang til og se... Du er sikker på at det ikke er en av dem på side 7? ;)

Neivel. Storm og Nidar er vel ikke bekjente av Loke, og eierne er vel heller ikke her på sonen... Hm. Er det Likka, på side 25?

Skrevet

Westminister: KLIKK! ;)

Blåmerke, eventuellt hundesikkel, sendes i posten iløpet av uken...

Loke er selvfølgelig dødsstolt over at dama hans er blitt fotomodell B)

Skrevet

Flere bekjente der da :P Xitron og Torill (gul Hoffe) Og Sanni (korthårscollie som er verdensmester i klapre med tennene på komando), men de er ikke sonen hunder og så er de (iflg Loke) ikke like lekre som Likka ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...