Gå til innhold
Hundesonen.no

Skal du se Istid 2?

Marthe

Recommended Posts

Skrevet

Overskriften sier jo alt :P Skal du se den?

Selv har jeg gledet meg som en liten unge til den kommer ut :) Så ja, jeg skal på kino i påsken :P

Skrevet

JAAAAAA. Garantert. Elsker istid :) . Å så går jeg rundt å håper på at ryktene om at Pus in boots (fra shrek2) skal få sin egen film, som kommer i 2007 etter det jeg har hørt. Håpe håpe :P

Skrevet

Om vi ser den på kino vet jeg ikke men skal ha den når den kommer på DVD.

Men har jo litt lyst å se den på kino da(hadde vell blitt en fin bursdagsfeiring for ungene mine det vell(med premiere på bursdagen til jentungen og 3 dager før guttungen) :)

Skrevet

Må vel kanskje surre meg til og se den, når kommer den ut? :unsure: *føller ikke med :) *

Å så går jeg rundt å håper på at ryktene om at Pus in boots (fra shrek2) skal få sin egen film, som kommer i 2007 etter det jeg har hørt. Håpe håpe :P

Nei så kult da :P *håpe håpe jeg å*

Skrevet

Istid II blir for meg et must å se!! :)

Engelsk tale for alle penga, dub blir aldri bra nok uansett.

Norsk tale gjelder kun for norske filmer..

(OT)

Syns forøvring synd på de som leser Ringenes Herre på norsk, de går glipp av Tolkien's fantastiske språkbruk.

Skrevet

Jeg er enig med deg, men bare nesten. Istid er faktisk unntaket som bekrefter regelen, det er den eneste animasjonsfilmen jeg har sett som jeg syns er bedre på norsk enn på engelsk. Kan gjerne gi Dagfinn Lyngbø og Otto Jespersen litt av æren men...

Skrevet

JA :P

Den skal jeg se!

Håper på å få biletter til premieren, i alle fall en av de første dagene den kommer på kino :P

Istid er den morsomste (om ikke også den beste) filmen EVER :P (Min yndlignsfilm nummer en, vedsiden av LOTR triologien)

(hehe, det syns nå i alle fall jeg... ikke en bitteliten smule objektiv en gang;))

Jeg håper bare ikke de ødelegger istid :P Men det kan de neppe, det er jo så mange råe stemmer der så! (ja, jeg skal se den på norsk :P)

Istid banana :icon_fun:

Jeg er enig med deg, men bare nesten. Istid er faktisk unntaket som bekrefter regelen, det er den eneste animasjonsfilmen jeg har sett som jeg syns er bedre på norsk enn på engelsk. Kan gjerne gi Dagfinn Lyngbø og Otto Jespersen litt av æren men...

Veldig enig i at den er bedre på norsk!

Jeg så den på norsk først og så på engelsk, den var ikke halvparten så morsom på engelsk der, det er så kule stemmer :)

Kanskje skulle jeg sett den på engelsk først, men Istid skal være norsk for alle penga for min del!

Skrevet

Om jeg skal? Gjett om a! Istid er jo bare råkul, må jo se 2`ern også. Gleder meg :)

..skal nok se den på norsk jeg og, Otto Jespersen får mammuten til å ha en personlighet :P

Skrevet

Istid II blir for meg et must å se!! :P

Istid må ses med norsk tale :P Hvis ikke er den ikke bra. Har sett den på tysk (med norsk tekst) den var dårlig. Det er noe med stemmene til Dagfinn Lyngbø og Otto Jespersen :)

Skrevet

Jeg skal se ISTID 2 i dag, på premiæra klokka 19.15 :)

*glede seg som en liten unge*

Om det er meg og mine 2 venninner og en haug med tiåringer, det gir jeg totalt BLANKE i!

Hehe, for eneren var så bra!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Var ingen av dem fine?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...