Gå til innhold
Hundesonen.no

Tuppetroll.com

tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet
Fonten er sånn :wub: Takk for ros!

Var det jeg tenkte meg, skulle egentlig skrive at fonten kanskje var sånn,

Bare hyggelig, er jo koselig å få (spesielt positive) tilbakemeldinger :getlost:

• 2 weeks later...
  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Siden har fått helt ny look i dag - bestemte meg for å gå en annen vei, til noe jeg alltid har drømt om. Ta gjerne en tur innom, og ros & ris mottaes selvfølgelig med takk :ahappy:

Skrevet

Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin azzå!

Skrevet

Den var bare sååååå råtøff azzah! Så altfor nusselige, kjempesupre farger å alt! :ahappy:

åååååh! skulle bare ønske at jeg fikk til sånn! Håper virkelig du beholder denne siden azzaaah! Den forrige var jo bare så totalt ut liksom....!

Skrevet

Som de aller fleste her skjønte - dette var altså en aprilsnarr. Den vanlige siden er nå tilbake (og takk og pris for det - jeg fikk angst av å ha den hersens piczosiden)

Skrevet
Som de aller fleste her skjønte - dette var altså en aprilsnarr. Den vanlige siden er nå tilbake (og takk og pris for det - jeg fikk angst av å ha den hersens piczosiden)

Jammen. :) Den var jo så fiiiiiin. :P

Skrevet

Jeg regnet nesten med det, for jeg ble helt yr i hodet av den siden :) Din vanlige side er kjempefin og vakker

• 4 weeks later...
Skrevet

Ny layout i dag, natt til 1.mai - nå er det sommer(ish) og sånt må jo gjenspeiles på en hjemmeside ;) Også fikk jeg pittelitt fnatt av råååååsa..

Ris og ros mottas med takk :D

Skrevet

Kjempefin lay out!

Har tenkt å kanskje gjøre noe sånt til hver årstid jeg også, må bare få litt mer kunnskap i photoshop.

Hehe, OG nytt kamera! Har bare mobilkamera nå... :rolleyes:

Skrevet

Kjempe lekker! Også så utrolig herlige blåfarger :)

Men du? Har du ikke kjøpt deg Nikon kamera (eller er det jeg som tuller nå?)?

Isåfall må du bytte ut bilde av Canon kamera på galleri-siden til et Nikon kamera :)

Skrevet
Kjempefin lay out!

Takk :)

Åååååååååååå!! Hvordan får du til at du ALLTID lager en helt perfekt og kjempe fin lay! Den er rett og slett helt sinnsykt fin!

Hehe - du skulle bare sett alle de som blir forkastet i prosessen ;)

Kjempe lekker! Også så utrolig herlige blåfarger :)

Men du? Har du ikke kjøpt deg Nikon kamera (eller er det jeg som tuller nå?)?

Isåfall må du bytte ut bilde av Canon kamera på galleri-siden til et Nikon kamera :yes:

Takk for både ros og påminnelse om noe jeg hadde glemt *fikse*.

• 4 months later...
Skrevet

Ny lay 1.september - høst :)

Det er også nye løsninger på bildebruken på jentenes sider, samt masse nye bilder i bloggen :)

Kommentarer, ros og ris taes i mot med takk ;)

Skrevet

Kjempeflott som vanlig! Den nye løsningen på hundenes side var utrolig kul, nesten så man blir misunnelig for at man ikke kom på det først. Har selv tenkt masse på å finne en annen løsning, men er langt fra så kreativ som deg. :)

Nå er det jo bare en smakssak, men jeg synes bakgrunnsfargen på sidene er liiiittegranne i mørkeste laget. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...