Mirai Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ja, da har Mona fått sin første løpetid! Hun har blitt helt luktefiksert, skal lukte og sleike på ALT Hehe.. også er hun enda mer klengete enn vanlig, og har faktisk begynt å bjeffe og knurre når hun hører "ting" Blir sikkert bra dette her, 60 kg bløder. Ser allerede blodflekkene på gulvet, og hun begynte å blø igår. Ville bare dele herligheten med dere, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Gratulerer så kjempe mye da ja kan tenke meg hun er kosen nå ja hehe.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Aaaw, blitt voksen snart da Moro det da, men kan tenke meg hun blør litt mer enn tassefrøknene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Får bare si gratulere med voksen dame da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Nena fikk sin andre løpetid i går, morro med hannhund da Nena bare er veldig sliten og vil helst sove, litt deilig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ja, Mona sover også mye mer, men når hun er våken er hun veldig i farta Da er det ikke fred å få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Tror kanskje vi blir hjemme til helga da desverre...Det blir for mye for Loke! Btw..ombestemme seg..han rekker jo ikke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Stooore jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Tror kanskje vi blir hjemme til helga da desverre...Det blir for mye for Loke! Btw..ombestemme seg..han rekker jo ikke opp! Dere får gjøre som dere vil, men kommer dere så får vi holde villdyra i bånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Det er fin trening for han da...så joda..vi kommer vi.Men tror vi dropper å la de løpe løse ja Tenk for en fin blandings! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Gullet mitt har også fått løpetid - og har plutselig bestemt seg for at hun skal gå pent i bånd (i hvert fall ganske mye penere enn hun har hatt for vane til nå). Håper det betyr at hun er blitt voksen, og at det ikke bare er et forbigående, hormonelt betinget behov for nærhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Hadde blitt NYDELIGE valper (med stresstendenser fra begge foreldre, men det trenger vi ikke fortelle noen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Kan lage en ny rase: Irsk Belgisk Fåreulv. Den optimale brukshunden med lang stihåret pels og barter... Jeg ser de levende for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 grattis til mona da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Gratulerer med voksen dame hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 gratulerer mona ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Gullet mitt har også fått løpetid - og har plutselig bestemt seg for at hun skal gå pent i bånd (i hvert fall ganske mye penere enn hun har hatt for vane til nå). Håper det betyr at hun er blitt voksen, og at det ikke bare er et forbigående, hormonelt betinget behov for nærhet... Sånn er det her også, hun går mye penere i båndet! Merkelige dyr.. Hehe.. Sikkert fordi hun skal snuse heeele grøfta så hun er sikker på at hun ikke går glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Sånn er det her også, hun går mye penere i båndet! Merkelige dyr.. Hehe.. Sikkert fordi hun skal snuse heeele grøfta så hun er sikker på at hun ikke går glipp av noe bra at det verfall er noe positivt med det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar