steinar Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Om det blir mange nok som stemmer i avstemmningen for Kristiansand som treffby hadde det vært morro å få til noe i sommer. Jeg er medlem av Kristiansand hundeklubb og kan sikkert ordne en fin plass å ha treffet. Hva hadde passet best: - I sammenheng med en utstilling - Bare finne en dag og satse på at mange vil melde seg på. Kom med forslag
steinar Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2006 Sørlandet har mange hundemennesker, sikker noen som er medlem her også. Hvorfor ikke treffes! Legg inn en stemme på Kristiansand som treff sted.
WheatenMali Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Jeg er ofte på ferie i kr.sand, så blir gjerne med når jeg er der Hvor og når har jeg ingen meninger om da jeg bare må se om det er treff når jeg skal nedover
Wheaten terrier Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Kan også slenge meg på en dag, om det er noen som blir med...
9na Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Førstkommende lørdag formiddag klokka 12,skal vi ha et lite hundetreff,tur i baneheia. Vi blir ikke så mange,men er det noen her inne så vil bli med er dere hjertelig velkomne. Er for å bli kjent med nye folk,og ha en koselig dag med hundene =)
steinar Skrevet 6. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2006 Hei der, det hadde vært kjempe koselig, men for min del kan jeg ikke. Jeg skal på ustilling i Stavanger så blir borte hele dagen... Men søndag er jo en mulighet.... Om dere treffes på lørdag hadde det vært morro å få en oppdatering her på tråden:)
9na Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 vi skal treffes på lørdag klokka 2 ved 3.stampe i baneheia..synd du skal bort da..men vi kommer nok til å prøve å få til flere fellesturer,alltid gøy å møte andre folk med samme interesse =)
ElinT Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 hmm... Lille snuppa har selvfølgelig fått løpetid, så vi må nok vente med å være med på treff.... <_<
LeneC Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 Hei! Jeg er helt ny her inne, og jeg vil gjerne være med om vi skal ha ett treff i sommer B)
Lillekrapyl Skrevet 27. August 2006 Rapporter Skrevet 27. August 2006 Jeg er klar for et nytt treff i Kristiansand snart!
nikita3 Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Skrevet 1. Januar 2007 Hei:P Så dere skal ikkje ha noen nye treff snart i det nye året?
Knøttene Skrevet 12. Januar 2007 Rapporter Skrevet 12. Januar 2007 Jeg er med på et treff i Kristiansand snart!
pokoli Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Skrevet 19. Januar 2007 Jeg er ikke hjemme før midten av februar, men hvis det blir treff etter det så blir jeg gjerne med. Har aldri vært på hundetreff før (bortsett fra tilfeldige samlinger i parken, men der er det ingen som begriper et ord jeg sier, hehe). Hunden min elsker alle andre hunder og har foreløpig ingen hundevenner i Kristiansand siden hun ikke har vært der ennå.
Bambii88 Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Skrevet 19. Januar 2007 Du må få i gang et treff (særlig dalmistreff ) rundt Hamresanden camping under NKK Kr.sand for da er jeg og Pepper der hehe
WheatenMali Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Skrevet 19. Januar 2007 vi skal treffes på lørdag klokka 2 ved 3.stampe i baneheia..synd du skal bort da..men vi kommer nok til å prøve å få til flere fellesturer,alltid gøy å møte andre folk med samme interesse =) Supert treffsted i hvertfall, besteforeldrene mine bor i huset ved siden av veien opp til stampa i Baneheia, har dere gått der har dere sikkert møtt Golden Retrieveren dems;) Jeg blir gjerne med når jeg er der.
HHC Skrevet 20. Januar 2007 Rapporter Skrevet 20. Januar 2007 Er vel ingen utstillinger der før NKK Kr.sand?
nikita3 Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Skrevet 19. Februar 2007 Det hadde vært veldig koselig, med et treff.. til sommeren ellr noe:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar