Guest Per Olav Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Runar Næss, for de som kjenner han, har sendt meg endel stoff som om tid og stunder blir lagt ut på en av hjemmesidene mine. Til å illustrere en av artiklene har jeg behov for noen få valpebilder. Noen som har noen bra bilder med valper i ulike "settinger" (hjemme, på tur, morsome hendelser etc) å dele med meg? -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 vil du ha dem her eller på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 vil du ha dem her eller på pm?Du får en mailadressen på PM så slipper vi å belaste Hundesonen med det -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 jeg har vel ett par bra jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Se på hjemmesiden min under Turbo...der er det skikkelig valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 typisk at photobucket har klikka her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Se på hjemmesiden min under Turbo...der er det skikkelig valp Takk skal du ha Nå har jeg fått så mange at det holder i bøtter og spann. -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Men jeg fikk ikke se noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Men jeg fikk ikke se noen Nemlig Les første innlegget i tråden -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Takk skal du ha Nå har jeg fått så mange at det holder i bøtter og spann. -- Per Olav Jeg tok kanskje litt av Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idamb Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 du kan ta det du vil av aysa fra hjemmsiden min, ikke veldig mye bilder der ennå men www.piczo.com/aysadog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilia Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Har div bilder av en blanings valp... Kunne det vært noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Har div bilder av en blanings valp... Kunne det vært noe for deg?Her er det ingen diskriminering må du tro -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 du kan ta det du vil av aysa fra hjemmsiden min, ikke veldig mye bilder der ennå men www.piczo.com/aysadog Takk skal du ha. Hyggelig. -- Per Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilia Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Her er det ingen diskriminering må du tro -- Per Olav Så bra Driver og legger ut bilder av de andre dyra mine(som ikke er chillaer). Så skal si fra når jeg har lagt ut bilder av Alex jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Har sendt deg en haug jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilia Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Da har jeg fått lagt ut bilder av Alex. Gå inn her og trykk på Alex Han er en Schäfer blaning. Mor er Schäfer. Far er Ukjent, mulige Border Collie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Ettersom Pippin var universets søteste valp, er det min plikt å videreformidle dette bildet: At det nesten ikke er noe med Pippin som stemmer med standarden har ikke noe med saken å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Ojda, det bildet var da veldig stort. Jeg som bare skulle legge inn et diskret lite valpebilde for moro skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svedge Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Per Olav, Kennel Marscha har masse valpe bilder på valpe siden sin. Jeg spurte dem om tillatelse til å la deg bruke bildene, og det fikk du. Marscha's side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 må bare ta på min side hvis du vill ha verdens herligste papillon gutt! www.papillon-timon.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar