Gå til innhold
Hundesonen.no

Cita og Sico

Benedicte

Recommended Posts

Vi blir og ganske ofte overfalt av unger på tur. Selv om Buster er ganske stor så er det faktisk ikke så mange unger som syns han virker skummel. Han selv elsker selvsagt oppmerksomheten å i hannes øyne så finnes det ikke noe morsommere enn unger.

Forresten, er det så varmt der at dere kan gå uten jakker? *Misunne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ungene ble jo på en måte overfalt de også da :icon_redface: Også ble Birte overfalt, siden hun hadde alle Frolicene. "kan jeg, kan jeg, kan jeg få gi hundene snop?"

Elisabeth:

Ja, det er veldig varmt her :P Bildene ble tatt i går, og i dag er det så varmt at jeg kunen gå med singelet i byn B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Så herlige!! :icon_redface: Skikkelig barnehunder :P Det samme har skjedd oss flere ganger... vicky syns det er helt kult. Men noen ganger sier jeg at det er nok for hun ser litt bedende på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, næi, bikkja mi er visst frastøtende på alt som heter ungen :P Kan det ha noe å gjøre med at han ofte bjeffer å brummer, slik at de trur han knurrer å er skummel tru? :P

Råbra bilder! :P på bilde 2 ser det ut som siico ville vært alle andre steder enn akkurat der! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth:

Ja, det er veldig varmt her :icon_redface: Bildene ble tatt i går, og i dag er det så varmt at jeg kunen gå med singelet i byn B)

Misunnelig nå ja :P . Jeg sitter å vurderer hvilken av vinterjakkene jeg skal ha på meg når jeg skal ut på byen ikveld, så varmt er det her <_< .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig nå ja :P . Jeg sitter å vurderer hvilken av vinterjakkene jeg skal ha på meg når jeg skal ut på byen ikveld, så varmet er det her <_< .

:icon_redface:

Heldigvis for dere kan været snu fort! :P Vi hadde snø for 4 dager, så ble det regn og slaps og dagene etterpå var det nesten sommer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle roper jo "ulv, ulv!" til Raja :icon_redface: Hun er dessuten litt for glad i unger. Alle unger hun har fått hilst på har begynt å grine pga. av at hun har hoppet oppå dem. Ikke særlig gøy.

Forresten, jeg ser ingen bilder...

Det står:

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

This user has reached his transfer quota for today.

The website is temporary unavailable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg ser ingen bilder...

Det står: Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

This user has reached his transfer quota for today.

The website is temporary unavailable.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har ingen nettside. Cita sitt kostet 790, men det kommer an på hvilken størrelse du skal ha, tror jeg :)

Ok...kommer ikke inn på siden for bildene, den er vist stengt...

Synd de ikke har side, vet du navnet på båndet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...kommer ikke inn på siden for bildene, den er vist stengt...

Synd de ikke har side, vet du navnet på båndet??

Ja, jeg tror ikke siden min virker før i morgen igjen :unsure:

Husker ikke navnet på båndet, men kan finne det ut. Du kan forresten bestille båndet, og så sender norske zoo og frø det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...