Gå til innhold
Hundesonen.no

observant


Kristina

Recommended Posts

Hmm til tider er jeg veldig observant rett og slett fordi jeg er dødelig nysgjerrig og vil helst ha med meg alt som skjer. Jeg er sånn person som kan få med meg to til tre samtaler å alikevel legge merke til kjentfolk selv på trange mørke uteplasser. Jeg MÅ ha med meg alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal være observang så må det interesere meg, å få øye på, å huske ting osv det er jeg go til... Men muntlige ting osv sklir rett gjennom, sang tekster, ting jeg blir bedt om å huske osv. er ikke interesangt nok til å bli husket...

Men alt varierer da... :P Noen ganger får jeg med meg alt, noen ganger gidder jeg ikke huske en dritt.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med Tine! pluss det må innteresere meg da! liker jeg en sang har jeg lett for å huske teksten for da hører jeg på sangen 1000 ganger men om rema hadde bytta til rimi tror jeg det ville tatt litt tid før jeg merker det! hehe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si jeg er nokså observant. I motsetning til Kristina legger jeg i alle fall merke til om det snør ute eller ikke.

Det er forresten flere familiehistorier som handler om meg og om så observant jeg visstnok er. Ikke at jeg skal begynne å fortelle dem her, men jeg får med meg en del av det som blir sagt, det som jeg ser og leser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...