Gå til innhold
Hundesonen.no

Dårligste egenskap?

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skulle gjerne vært bedre til å planlegge trening og være litt i forkant, blir ofte bare rot etter innfallsmetoden.

Og så er det slåsskamp mellom latskapen og den dårlige samvittigheten omtrent hver bidige dag... :P

*nikke* Ja, den er vi to om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært bedre til å planlegge trening og være litt i forkant, blir ofte bare rot etter innfallsmetoden.

Og så er det slåsskamp mellom latskapen og den dårlige samvittigheten omtrent hver bidige dag... :icon_redface:

Signerer den jeg...Hvis struktur bare kunne kjøpes for penger *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig lat. Men har lært hugo å like å sove lenge.. Når jeg står opp på morran (som regel i halv seks - seks-tia) så gidder han ikke løfte hodet engang. Men har jeg fri en dag, og det ikke er fint vær, så liker jeg og hugo å ligge i senga å spise frokost hele dagen.. Lese litt, kose litt, sove masse.. Vi trenger ikke stå opp før kveldsturen vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det slåsskamp mellom latskapen og den dårlige samvittigheten omtrent hver bidige dag... :)

kan vel egentlig signere den jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tålmodig, rolig, snill og utrolig lat. Gidder ikke drive med organisert trening, hverken agility eller lydighet, vil ikke binde meg til faste tidspunkt. Har faktisk lyst til å prøve agility, og tror Pipsemann hadde elsket det, men er altså aaaaaaalt for lat! Vi går turer altså, lange turer til og med, men bare akkurat når vi har lyst! Pippin og jeg er derimot konger når det gjelder å kose oss i godstolen foran peisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...