Birte Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 skjønner?=p Jeg vil ha vekk de laaange listene som kommer opp bare jeg skriver www.a f.eks takk på forhånd
fidelio Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 du trykker på logg, og slett logg. Har mac, men tror det er sånn på pc også. Men ikke tro vi ikke vet at du vil skjule noe... Dårligste unnskyldningen jeg har hørt..
Wanderlust Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Skrevet 30. Mars 2006 Om jeg sletter loggen så blir ikke den lista borte. Har lurt på dette selv
Kine Helen Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 da må du slette alle midlertidige internett filer også.. da skal det gå bort..
Hunter Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 På "egenskaper for internett" ligger alternativer for "autofullfør". Der kan du velge å tømme alle skjema, som er det du vil, og/eller slette alle passord som windows husker.
Birte Skrevet 31. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2006 Men ikke tro vi ikke vet at du vil skjule noe... Dårligste unnskyldningen jeg har hørt.. haha, åjoda Men takk for hjelpen alle sammen.. spørs om jeg finner utav det da, geniet jeg er..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar