Gå til innhold
Hundesonen.no

Mest kjente raserepresentant av din rase

Fillerya

Recommended Posts

Synes jeg har sett lite Boxere på film. Trodde det var en i Den utrolige reisen 1 og 2 da jeg var liten, men det er en amerikansk bulldog.. :(

Av andre hunder må da Scooby Doo være favoritten, fin liten GD :P

Også Mops`en fra MIB2 da, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Filmen The Shaggy Dog ble sist filmatisert (50-tallet?) med en Old English Sheepdog - men denne gangen har de brukt en Beardies.

Haha, jeg så akkurat et program på Animal Planet om hvordan de laget den filmen og spilte inn scenene med hunden! :( Ganske søt :P

Ellers så tviler jeg på om irsk setteren har vært den mest frontede hunderasen i media :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Jonas har en del kjente film"brødre". Når jeg fikk han var det "ingen" som hadde hørt om JRT og jeg prøvde stadig å forklare rasen ved å henvise til Eddie i Frasier, men når de så Jonas så skjønte de ingenting..Sånn Eddie hund skulle jo ha barter!

Jonas :

JonasP_Holtefjell.jpg

Loke`s rase tror jeg ikke det finnes noen "kjendiser" av..?

Edit: Sånn innen hundesport så må det være Chac tror jeg? Farfaren til Loke.

http://www.kennel-nangijala.com/Lim_Chac.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det vel Leo siden han er filmstjerne og greier.. :P

Ja, heldiggrisen babe er det BC'er også. 1 handler jo nesten bare om gjeting av sau. Det var der jeg først ble forelska i rasen :(

Der tenkte vi likt :P hadde akkurat tenkt å legge ut de forslagene selv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

En levende legende!

Lupus!! Årets brukdhund 1998-99-2000 og 2001. Vinner av Kongepokalen 2000. +en haug med fine tittler. (eneste nålevende hunden med Int Bch tittel.)

Still going strong i en alder av 13år. Så sprek at han hoppet rundt Blaze som en ungfole sist hun hadde løpetid :rolleyes:

lupus11.jpg

En bedre representant for rasen skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ganske opplagt hvem som er verdens mest kjente dalmatinere; Perdita og Pongo fra "101 Dalmatinere"...

daniels.jpg

Her i Norge hadde jo Thorbjørn Egner dalmisen Hannibal - så vidt jeg husker var Hannibal modell for bikkja i "Hakkebakkeskogen" - og jobbet vel i Kardemomme-parken en tid også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...