Guest Christine Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Vet dere av noen plasser å lage hjemmesider? GRATIS!, og IKKE html.. De jeg har: -Freewebs -Geocities -Home -Piczo Finnes det flere? Skal lage en side i skjul:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Vet dere av noen plasser å lage hjemmesider? GRATIS!, og IKKE html.. De jeg har: -Freewebs -Geocities -Home -Piczo Finnes det flere? Skal lage en side i skjul:p webbyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 du får gratis på online om du har bredbånd fra telenor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Hmm..Webbyen er jeg innstilt i å ikke like.. Noen som har noen NORSKE sider? har registert meg en plass, men har ikke fått mailen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 30. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Start.no kanskje? Man må bruke et ftp program til å laste opp filer (og kanskje et program også??). Ikke akkurat ren html. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar