Gå til innhold
Hundesonen.no

Den nye hunden i gården!!!!!!(Zita)


zanto

Recommended Posts

I går fikk naboen min hund det var en drit søt golden retriver valp!

Det er eb tispe og hun heter Zita!

Da jeg så henne var det jo som en du kunne spise opp!

Hun veier 6-7kg og det er en god del!!!

Hun er ordentlig fin og har en veldig bra stam tavle og hun ser ut til og bli gylden!

Jeg bare måte skrive om henne!

________________________________

Klem Karina Flower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de synes e også e søte men e liker spesielt godt golden retrivere...

Mora m er j vokst opp med en golden retriver så da vi velgte hund måte det bli det. Men vi måte selge ham da broren min var jo redd for han og greier...

Me e må bare fortelle om en gutt igata som er helt sako her er litt av en fortling om han og hunden vi hadde før:

Zanto(som hunden vår het) sto i et langt bånd ute foran huset og så kom nabo gutten og noen til først løp de hen til han og så løp de fra han sånn at han måte brå stoppe siden tauet ikke nåde de ungene og naboen vår. Slik gjore de mange ganger da vi kom og så det tok pappa med Zanto inn i gangen satt ham i buret hans og ga han et bein(som alle sikert vet ka hunder bli veldig agressive vis noen prøver og ta ra dem god bit så det varedet bare pappa som kunne da) Men så kom selfølgeli nabo gutten inn i gangen(vi hadde åpen dør) Og så skulle han klappe Zanto og da trodde jo zanto at han ville ta beinet fra ham(og pappa hadde sakt de ikke kulle gå hen til ham når han hadde bein!) Så når nabo gutten stakk inn hana i buret til zanto så beit selfølgelig Zanto han(zanto var kanskje 3 og en halv månde eller noe sånn) Å nabo gutten grein og grein han måte kanskje ha tatt stiv krampe. men det måte han ikke alike vel og nå i etter ti når han så valpen til naoen min sa han sånn:

"det var sånn hund som beit meg" akuratt som ikke han var med på det selv det iriterer meg veldig..... For de tiet jo min hud først så han fikk ikke andet en han kunne venete!!!

_______________________________

Klems Karina

Som synes at nabo gutten ikke har noe og si!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...