Jump to content
Hundesonen.no

Agilityvideo av Frisbee

Frisbee

Recommended Posts

Har lyst til å vise dere en agilityvideo av Frisbee som vi tok i dag. Han er nå litt over ett år. Vi har nettopp begynt å trene høye hinder, kun ett eller to om gangen. Men går fortsatt på mellomhøyde i banen. Høyt møne har vi aldri prøvd, og har heller ikke hastverk med. Prøver å være forsiktig med kroppen hans.

Dette er den første store hunden jeg trener, så om noen har mer erfaring, så mottas gode råd med takk.

Sist jeg la ut film fikk ikke alle sett. Kanskje det har med nettleser å gjørem jeg aner ikke. videoen er i wmv.

Hyggelig om dere vil ta en titt!

Det ligger link både på forsiden og på agilitysiden.

Adressen er http://home.no.net/frisbee1/

:icon_redface:

Tar den lang tid å laste? Kommer ingenting opp her *hadde gledet seg til å se* :P

Det tar en liten stund tror jeg...

Om du virkelig hadde gledet deg kan jeg sende den på msn til deg dersom den ikke kommer opp? :P [email protected]

Skulle jo nesten hatt deg på msn uansett...

Og Belgerac: Joa... men vi har juksa litt sjø... :P Han har jo vært med fra han var liten, så han er jo trygg og god. Og har jo fått prøve litt her og der, småting av og til

Så moro :icon_redface: Må være deilig at han er blitt gammel nok til å trene lengre kombinasjoner? Blir moro å se dere i konkurranser :P

Hvor gammel var han da du begynte å trene han?

Takk alle sammen! Gøy med ros!

Tuppetroll: Begynte jo mens han var bitteliten med å la han løpe tunnel og gå mellom hinderne uten at det lå pinner der og slik. Så vi har jo juksa litt. Så har det bare blitt naturlig at han har fått prøve seg på litt og litt mer. Men begynte vel med litt målrettet trening trening etter nyttår tror jeg.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...