Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruksdekken


Recommended Posts

Flotte dekken, men er "SBK" trykket stort? Tenkte jeg skulle sy på elevtrekanten til NRH på sidene, så da trenger jeg ikke SBK... hehe :icon_redface:

Mener jeg har sett noen som lager slike hvor man ikke trenger noe på siden, eller ha NBF/hundeklubbens bokstaver på sidene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Du kan helt sikkert få på det du ville ønsket. Dem lager dekkene så det er nok bare til å gi beskjed.

Dem kan sikkert sette inn NBF/Elev/NRH istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre med Loboo for å sjekke litt priser. Det dekkenet du hadde link til Katchina var også fint, var ca samme pris på de :icon_redface: Var noe slikt jeg tenkte på ja!

I samme slengen kan jeg spørre hvordan reglene er for hva som skal stå på dekkenet når man skal konkurrere i bruks i Norge,Sverige og Finland? Hvis jeg har skjønt det rett så må det stå SBK når man er i Sverige, men det trenger ikke å stå noe i Norge? Kan jo hende vi skal konkurrere i bruk sen vakker dag, så det er jo greit å vite;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.loboo.se

Har der i fra. Fine dekken, bra kvalitet :D

Fant masse jeg hadde lyst på jeg nå :rolleyes: Men hvordan er det når man bestiller derfra? Tenker på siden der er i utlandet. Hvor mye må jeg betale i tillegg til prisen på varene? Leste "Fraktinformation", men forsod ikke så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hei

Jeg har bestilt derfra. Jeg betalte via nett iban.nummer osv. Man må betale toll osv.

Det er ikke så vanskelig. Bare til å sende en mail til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har bestilt derfra. Jeg betalte via nett iban.nummer osv. Man må betale toll osv.

Det er ikke så vanskelig. Bare til å sende en mail til dem.

Okey. Det blir vel fort dyrt da?! Ser bare at det er så mye billigere der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Okey. Det blir vel fort dyrt da?! Ser bare at det er så mye billigere der :icon_redface:

Foe min del ble det billigere pga jeg kjøpte ting dem ikke hadde i Norge. Jeg husker ikke hvor mange % du må betale, men det er ikke så mye. (du kan fint regne det ut selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...