¤ Martine ¤ Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Heisann dere! Jeg er ei jente på snart 15 år (22 april). Som lever et liv uten hund det er kjipt! i can tell! Har da en kanin med navn Dumbo på... 5.5 år, ei jente faktisk Grunnen til at jeg har meldt meg inn her er at jeg ønsker meg vanvittig en hund, men foreldra mine er ikke særlig begeistra på den idên.. Så da blir det vel ei "bikkje" på meg når jeg er ute av huse B) Er her for å se og lære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 hei hei og velkommen hit da har du tid til å bestemme deg for rase da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Velkommen ja :-) Det er jo også avdeling for andre dyr, så du kan jo feks. legge ut bilder av kaninen din der (eller her, for den slags skyld). Ellers, kan du lese her om rettningslinjer for forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Hei hei. Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Tusen takk for velkomsten B) ja.. Har nok av tid. Men hvis det blir hund på meg (uansett når) vil det bli en allergivennlig siden pappa er allergisk.. (har lest igjennom forumets regler nå (: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Heisann og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 heia! velkommen! Ja alltids tid å få hund senere! Da har du ihvertfall gooo tid på å forberede deg og lære masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Hei og velkommen Håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 28. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Ville bare tilføye at jeg pleier å gå tur med en Border Collie tispe på rundt 6år Kjempe snill og leken! Hu er fullstendig gal etter snøballer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Hei og velkommen til hunde sonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Er her for å se og lære Det er ånden!! Hmm kanskje det er best å ta den på engelsk: That's the spirit! Velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Velkommen hit til oss. Håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 30. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2006 Det er ånden!! Hmm kanskje det er best å ta den på engelsk: That's the spirit! Velkommen. jupp! Thats the spirit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Velkommen hit Du kan lære masse av å bare lese og delta i diskusjoner, eller stille spørsmål. Håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Velkommen. Jeg har lært masse nytt etter at jeg er blitt medlem her, så du har nok kommet til rett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Velkommen velkommen Martine! Weee!! Gøyt å se kjennte fjes!! Mvh Synne-Dyresnakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Tusen takk for en varm velkomst, alle sammen Kjempefint forum, med masse flotte folk! (Heisann på degsann Hunde-jenta ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar