Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeplaner?


Sirup

Recommended Posts

Vet ikke helt enda hva vi skal gjøre. Skiene står nede i nord trøndelag så det blir neppe noen skitur <_< . Kan hende vi drar ut å trekker med akebrett eller noe slikt. Turer blir det hvertfall. Får se hva vi finner ut når Tore (scorpioen84) kommer hjem. Jeg har lyst til å ta en kjøretur over grensa bare for turen sin del, men ikke sikkert han er helt enig i planene :icon_redface: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skal på hytta HELE påsken..og der er det mye snø :icon_redface:

Så skal nok trene mer på innkaling, snørekjøring osv.. :P

Vi har faktisk et fjøs også vi...Og inni der er det ikke noe snø, så kommer vell til å jake på mus osv.. :P

Dessuten er det flott å trene litt på ustilling og lydighet der inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Oslo første delen av påska, så da får Tinka være hjemme med resten av familien. Den siste delen av påska har jeg tenkt til å bruke på trening. Da er hun jo ferdig med løpetida også, så vi må trene litt på at hun er løs, sånn at hun kan bli like flink som hun var før hun fikk løpetid. Ellers så skal jeg begynne å trene litt ordentlig feltsøk og slepespor, men det kan jo bli før påske også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får besøk av søsknene mine og jeg skal passe dem fra Lørdag til Onsdag for mamma kommer ikke hjem før da.

Så slaurer vi nok hjemme med dem, går turer hvis det er pent vær, går på kino osv.

Ingen store planer nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferien begynner med at jeg tar danskebåten over til køben, overnatter på hotel der èn natt, og så tar jeg båten hjem igjen :icon_redface:

Så fortsette ferien opp til sjusjøen på campingvogna der. Og blir vel å slappe av, gå turer, trene litt, og kanskje trene litt på snørekjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kanskje til pappa fra onsdag til fredag, og så lørdag og søndag skal jeg på handlerkurs med Steinar Balken og leke med Silje! :icon_redface:

*glede seg til lekingen!!*

Jeg skal på utatilling her i Stavanger området i palmehelgen. Skrive oppgave i dagene mellom palmehelgen og påske helgen. Og langfredag setter jeg nesen mot Tønsberg, og handlerkurs med Steinar Balken, og den overnevnte lekingen! :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*glede seg til lekingen!!*

Jeg skal på utatilling her i Stavanger området i palmehelgen. Skrive oppgave i dagene mellom palmehelgen og påske helgen. Og langfredag setter jeg nesen mot Tønsberg, og handlerkurs med Steinar Balken, og den overnevnte lekingen! :D :D

Kan jeg være med og leke og eller? :D Skal ihvertfall på kurset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...