Gå til innhold
Hundesonen.no

Kommer dere inn på canis?

Djervekvinnen

Recommended Posts

Fikk også mail idag om gavekort.. Tror det er noe etterheng etter noe som ble gitt ut i fjor jeg, men er ikke sikker.

Men, siden jeg ikke kommer inn på Canis, kan jeg jo slenge ut et spørsmål her. Vet dere om man får brukt flere gavekort samtidig på Canis? jeg har 3 sånne kort på 50 kr her nå, og må vel si at jeg ikke bestiller så veldig mye på Canis da jeg ikke har hund lenger.. Men funderte jo på en bok eller noe da, men hadde vært best om jeg kunne bruke alle tre kortene på en bestilling.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller er det bare noe feil'? For jeg fikk ett gavekort på 50kr da jeg ble alpha kunde, og det skulle gå ut den og den datoen, og det er LEEENGE siden det skulle gått ut, så fikk jeg et gavekort på 100kr når jeg ble VIP kunde, men det brukte jeg opp.

Rart om så mange har fått, men da kan jo jeg bare få alle :) så får jeg gratis metallapport:) HEHE (føler meg frekk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også mail om et gavekort på 50kr som jeg ikke husket at jeg hadde og som går ut om 10 dager. Kommer heller ikke inn på Canis. (Kanskje de har blitt hacket av noen som syns det er gøy å dele ut gavekort... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte mail, men fikk bare dette som svar:

Pga flytting til nye lokaler, vil det ta lenger tid enn normalt før du får svar

på henvendelser til kundeservice denne uken. Vi beklager de ulempene dette måtte

medføre.

så må nok heller ringe kundesrvice for å få svar,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått gavekort :), kommer heller ikke inn..

Men jeg tar Gjerne imot gavekort vis noen vil gi meg :o

EDIT: Må få skaffa meg neseprøver så vi får startet treningen snart.. Eller en refleks så vi ikke blir kjørt på når vi går tur:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...