Taz Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Bare lurte på om det var noen av dere som var der oppe som tok bilder av gruppe 1? Har vel ikke tilfeldig lyst å legge ut noen bilder her vel?
Kine Helen Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 jeg tok en drøss med bilder men om det var om gruppe en vet jeg ikke..
Taz Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 jeg tok en drøss med bilder men om det var om gruppe en vet jeg ikke.. Lyst å legge ut for det.?
Lazita Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 jeg tok en drøss med bilder men om det var om gruppe en vet jeg ikke.. Kine reiste ikke vi hjem før gruppebedømmelsen begynte da?
Marthe Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Bare lurte på om det var noen av dere som var der oppe som tok bilder av gruppe 1? Har vel ikke tilfeldig lyst å legge ut noen bilder her vel? Jeg kjenner mange som var på den utstillingen Tok ikke bilder selv, men kanskje jeg kan skaffe noen til deg Hvilken rase vil du ha av?
Kine Helen Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 jo.. jeg tok vel ikke av gruppe bedømmelsen nei..
Taz Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Kine: Var ikke gruppe bedømmelsen jeg tenkte på, men gruppe 1 generelt.. Men bare legge ut eventuelle bilder du har fra utstillingen..
Taz Skrevet 26. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Jeg kjenner mange som var på den utstillingen Tok ikke bilder selv, men kanskje jeg kan skaffe noen til deg Hvilken rase vil du ha av? Helst Groenendael og Hollandsk gjeterhund. Hvis det var noen Hollendere da.. Takk på forhånd..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar