Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris for Ganja


Kristina

Recommended Posts

Det har nå ringt flere som er intressert i Ganja. Men jeg vil være sikker på at han havner i rette hender, og derfor vil jeg også ha en pris for han, for å luke ut de mest useriøse.

Ikke det at de som har ringt har virket veldig useriøse, men man kan aldri vite.

Så hvilken pris bør jeg ta for han. Han er rundt 1 år, uten stamtavle og papirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du ha han og trene han litt da...?

Og ja, jeg tror jeg hadde syns det hadde vært litt merkelig om vekt/str spørsmål... men men han er vel ikke så stor så det er vel ikke et problem! :)

nei jeg sa det at han så ut som en jente og var den spinkle hunden. Men virka ikke som han brydde seg, og det er jo fint det da.

Jo, skulle jo trene han OG omplassere han. Nå har han ikke så mange uvaner å trene bort heller da, og det er jo best for alle at han roer seg i sitt nye hjem så fort som mulig, så han slipper å bli vandt til å bo her (og jeg blir vandt med han).

Selvom jeg gjerne skulle ønske at han kunne bli her for alltid :P

Han blir her jo noen uker til, hvertfall. Tar tid å finne 'den rette' vett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg sa det at han så ut som en jente og var den spinkle hunden. Men virka ikke som han brydde seg, og det er jo fint det da.

Jo, skulle jo trene han OG omplassere han. Nå har han ikke så mange uvaner å trene bort heller da, og det er jo best for alle at han roer seg i sitt nye hjem så fort som mulig, så han slipper å bli vandt til å bo her (og jeg blir vandt med han).

Selvom jeg gjerne skulle ønske at han kunne bli her for alltid :P

Han blir her jo noen uker til, hvertfall. Tar tid å finne 'den rette' vett.

Oki, men kan du ikke bare ha han for alltid da...? :P Gleder meg til å treffe han, og dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mistenkelig om de spør etter størrelse og vekt for det er jo ganske store variasjoner innen størrelse hos rottweileren. Men nå vet jeg ikke hva mer de spurte om så du må nesten vurdere det ut ifra resten de sier og magefølelsen din.

Ang. pris, sender du med han noe utstyr/for o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, men kan du ikke bare ha han for alltid da...? :P Gleder meg til å treffe han, og dere!:)

Orker ikke hannhund når Lunah får løpetid allså!

Det er ikke så mistenkelig om de spør etter størrelse og vekt for det er jo ganske store variasjoner innen størrelse hos rottweileren. Men nå vet jeg ikke hva mer de spurte om så du må nesten vurdere det ut ifra resten de sier og magefølelsen din.

Ang. pris, sender du med han noe utstyr/for o.l?

Nei, ikke annet enn halsbånd og koppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...