Audhild Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Hva kan jeg endre? Gjøre bedre? Alle tips mottas med takk www.chana.vze.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 To ting jeg ser sånn med en gang hvertfall - for det første mangler siden din en tittel; den heter "New Page 1". Dette kan du lett endre i ditt redigeringsprogram. 2. Siden din funker fint i 1024*768 og 1280*1024, men i den største oppløsningen blir det et mellomrom mellom menyen og iframen som ser litt rart ut - kanskje du kunne oppgitt iframen i prosent istedenfor? Hvertfall i bredden, for høyden er jo fin.. Ellers knall side, er vanligvis ikke veldig begeistret for rosa, men her funker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2006 Stillig side da, rosa fargen passa kjempe fint her fine bilder også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Veldig fin ide! jeg syns det mangler en overskrift på dien. Og så kunne bildene i hvert vindu vært litt mer gjennomsikitge for det kan være litt vanskelig å lese skriften iblandt. Ellers så det flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Siden var kjempe fin. Men jeg lurer på en ting, de bildene i layouten, skal det stå en tekst opp på de? Hva skal det stå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar