Gå til innhold
Hundesonen.no

Freewebs ødelegger kodene mine..

Ulvinne

Recommended Posts

Jeg prøver og lære meg html og har nå laget en test side jeg har lyst til og få ut på internett slik at jeg ser at alt funker osv.. Rett og slett leke meg litt med koder osv..

Så tenkte jeg bruke freewebs siden de er gratis og enkelt. Men,da jeg har lastet opp filen min som heter: index.html så endrer freewebs navnet på den til: index.html.mht og dermed blir kodene ødelagt.

Noen som vet hva som er feil?

Kjempe takknemmelig for all hjelp,er jo litt morro dette html greiene også. :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver og lære meg html og har nå laget en test side jeg har lyst til og få ut på internett slik at jeg ser at alt funker osv.. Rett og slett leke meg litt med koder osv..

Så tenkte jeg bruke freewebs siden de er gratis og enkelt. Men,da jeg har lastet opp filen min som heter: index.html så endrer freewebs navnet på den til: index.html.mht og dermed blir kodene ødelagt.

Noen som vet hva som er feil?

Kjempe takknemmelig for all hjelp,er jo litt morro dette html greiene også. :P:P

Prøv å bare kall den index, uten noe .html bak, og se om det funker da...

Ellers er freewebs utrolig dårlig egnet til layouter laget i frontpage og sånt, de saboterer litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde slik du sa nå tuppetroll(tusen takk for tipset forresten. :P ). Men det går fortsatt ikke. Da jeg har lastet opp og det står:mht bak navnet på filen så får jeg ikke forhåndsvist siden,freewebs mener da at siden ikke er der. Så tar jeg vekk mht og skriver html i steden,da får jeg opp siden riktig,men kodene er heeeelt feil. Prøvd og laste opp i home.no også,men det skjønner jeg mindre av.. Hjemmesidelaging er virkelig ikke så lett som det ser ut som.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...