cocker-eier Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Noen som vet om en agilitybane i Trondheim? Må man gå kurs eller være medlem av noen klubb for å bruke banen? Hva koster det å bruke en slik bane? Hadde vært gøy å få teste agility bare for å se om det er noe for oss. Ser ut som det er god trening både for hund og eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Nidaros Brukshundklubb har agilitybane på Nidarosbanen ved Jonsvannet (medlem i NBHK må man nok være for å få trene der). Trondheim Hundeskole setter opp bane på området deres på Lade når det er kurs. Ellers veit jeg ikke av noen flere i Trondheim, men det er vel på Øya Videregående på Klett så vidt jeg veit. Om den er åpen for alle eller ikke veit jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Tusen takk! Da skal jeg sjekke litt mer om de du nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Trondheim Hundeskole har en på Øya de også - men den er vel kun til bruk for dem som har gått kurs hos dem, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Banen på Skjetlein er Trondheim hundeskole sin Der må man ha gått kurs, og må betale 300 kr i året for å trene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Tusen takk for svar! Får se om ikke vi får meldt oss på et kurs etterhvert da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Tone: Da bør du virkelig være kjapp! Neste agility kurs er optatt, så det blir ikke før i Mai..Det begynner å bli rimeligt fult nå... Snakker om Trondheim hundeskole da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Tone: Da bør du virkelig være kjapp! Neste agility kurs er optatt, så det blir ikke før i Mai..Det begynner å bli rimeligt fult nå... Snakker om Trondheim hundeskole da.. He he, jeg er ikke så kjapp av meg, så kanskje vi får vente til høsten eller noe. Skal på spanieltreff i Selbu i april, og der har de agilitybane, kanskje vi får sneket til oss en prøverunde der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 hehe..Okei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Men tusen takk for tipset da, det glemte jeg å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 hehe...Verse god Må reklamere litt for Skjetlein banen min vettu Min og min da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 http://www.nidarosbhk.no/news/news.asp?ID=305 som sagt må du være medlemm for å trene. Men om du melder deg inn får du gratis adgang til både nidarosbanen og en del felleskurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Glemte å si at om du melder deg på agilitykurs til Tr.heim hundeskole så får du gratis lydighetstrening på Mandager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingerlise Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Va er lydighets treng på mandag for noe å når er det ? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Lydighets treninger på Mandager er hos Trondheim hundeskole på Lade...Om du har gått et kurs hos de, eller om du går på Skjetlein så får du komme og trene gratis hos de:) Lærer skikkeligt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingerlise Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 har kjønt det er på mndager men tidspongt? alder på hund? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Du finner info om det på trondheimhundeskole.no: Miljøtrening mandager: gratis for våre kursdelt: Valp 10 uk - 4 mnd 17:30. Valp 4- 12 mnd 18:00-19:00. 12 mnd og eldre fra 19:00 Med instruktør! -- Christine - er du der på mandagene? Har tenkt til å begynne å dra nedover når Tinka er ferdig med løpetid... Hvordan er treningen lagt opp egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jepp.. Jeg er det ja Har ikke vært der så ofte, men sist gang nå så hadde vi møtetrening...Vi deler oss ofe inn i grupper, og instruktøren kommer dunt til en og en..Kan hunden din øvelsen godt, så får du en vanskeligere en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Interessant. Ble litt nysgjerrig på både Trondheim Hundeskole og Nidaros Brukshundklubb.. Men kurs er nok ikke aktuellt enda, skal på spanieltreff i april og sporkurs i mai, så har ikke råd til så mye "kursing" akkurat nå. Regner med det blir kurs på oss til høsten. Tusen hjertlig for tipsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2006 Jepp.. Jeg er det ja Har ikke vært der så ofte, men sist gang nå så hadde vi møtetrening...Vi deler oss ofe inn i grupper, og instruktøren kommer dunt til en og en..Kan hunden din øvelsen godt, så får du en vanskeligere en Det har jeg tenkt å begynne å dra på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar