Gå til innhold
Hundesonen.no

Ganja


Kristina

Recommended Posts

I dag henta jeg Ganja fra Oslo hundepark og kennel. Der hadde han stått siden Januar, fordi eierene bare etterlot seg han der, og ikke kom å hentet han igjen. De fikk ikke tak i eierene, så de skulle omplassere han.

Og nå er han altså kommet til meg. Jeg skal trene han (han kan ingen ting) og (etter planen) finne et godt hjem til han.

Han er kjempe snill mot alt og alle han møter. Han er ikke dominant i det hele tatt, han tisser ikke engang med beinet løfta. Muligens det kommer etterhvert!?

Han er rundt 1 år, ingen veit noe sikkert om han, men han virker frisk og fin hvertfall. Han er litt spinkel og tynn, men så er han ikke så gammel heller da.

Han går fint overens med Lunah, Lunah er litt sjefete bare.

Han er veldig glad i mat, og det er jo en fordel.

:D

Her er noen bilder tatt i kveld. De er ikke noe fine, det er innebilder, men det er bare for at dere skal få et innntrykk av hvordan han ser ut.

DSCN5822.jpg

DSCN5819.jpg

DSCN5817.jpg

DSCN5816.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! :D Han ser jo kjempe skjønn ut! Litt spinkel ja...!

Men hvorfor er det uvant å si Ganja? Het han noe annet eller?

Hvordan skal det gå på tur med oss nå da? 4 gale hunder! :D

Han het egentlig Akilles.

Men det er jo et helt forferdelig navn. Langt er det også, og jeg greide aldri å si det. Så det ble nytt navn, siden han lyder ikke akilles heller.

Vi får gå på tur et sted hvor det er lite folk og dyr. Men Lunah er ganske flink til å gå løs nå, så det skal nok gå bra. Stikker hu å plager noen mennesker bare skifter vi retning; "hæ?? det er ikke min hund" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han het egentlig Akilles.

Men det er jo et helt forferdelig navn. Langt er det også, og jeg greide aldri å si det. Så det ble nytt navn, siden han lyder ikke akilles heller.

Vi får gå på tur et sted hvor det er lite folk og dyr. Men Lunah er ganske flink til å gå løs nå, så det skal nok gå bra. Stikker hu å plager noen mennesker bare skifter vi retning; "hæ?? det er ikke min hund" :D

;) Merkelig navn!

;) Du kan banne på at Lita følger etter! Eller så er det hun som drar med seg Lunah... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder!

Blir bare mer og mer forelska i denna hunden jeg! Til å ha stått på kennel siden januar, så har han ingen uvaner unntatt å være aleine, det greier han ikke så bra. Men det er jo null problem.

Ellers kan han gå løs overalt, tok på langlina i dag for sikkerhets skyld, men han brydde seg ikke om forbipaserende mennesker, hunder, syklister, biler, busser, skifolk eller noen ting.

At noen ikke vil ha en sånn hund :P

Dekk har vi lært oss

KopiavDSCN5833.jpg

KopiavDSCN5832.jpg

KopiavDSCN5831.jpg

KopiavDSCN5830.jpg

KopiavDSCN5829.jpg

KopiavDSCN5827.jpg

Sikletryne :P

KopiavDSCN5826.jpg

KopiavDSCN5824.jpg

KopiavDSCN5823.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaw, han er kjempefin! Sikker på at du vil finne et nytt hjem til ham? Kanskje du bare skal droppe valp og ta vare på Ganja i stedet. :P

Har tenkt tanken..........meeeeeeeeeeeeeen...

Hihihi tenkte på det jeg også, saklig at du kommer til å omplassere han! :P

Og du gjør han jo ikke så mye mere maskulin med deg skjærfet da! :):P

Gutter liker også å pynte seg, tenk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...