Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratis program hvor man kan lage animasjoner?

Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet

Ja overskriften sier vel sitt :D

Men laster ned noen programmer her, men ingen hvor man kan lage animasjonsbanner å sånt med. Noen som har tips? Evt, hvor jeg finner noe gratisprogram?

Skrevet

Eneste jeg vet om er Jasc Paint Shop Pro 9 der får du med et program du kan lage animasjoner med. Det kan være du kan laste det ned på limewire feks. Ellers kan du laste ned prøvevarsjon flere ganger :D

Skrevet

Du kan lage animasjoner i Animation Shop og Adobe ImageReady. Etter min erfaring er det enklest å animere i Animation Shop, men du kan lage bedre animasjoner i ImageReady. Jeg har Animation Shop 3 og Adobe Imageready 7.0 :D

Skrevet

Det er som oftest i Paint Shop Pro 7 man får med Animation Shop 3.

Eneste jeg vet om er Jasc Paint Shop Pro 9 der får du med et program du kan lage animasjoner med. Det kan være du kan laste det ned på limewire feks. Ellers kan du laste ned prøvevarsjon flere ganger :D

Skrevet

tror jeg har lasta ned riktig, heter hvertfall noe med animations shop 3, men jeg skjønner ikke helt sånt jeg :P testa ut litt, men det skal ikke være enkelt

Skrevet

Hehe nei egentlig ikke men du setter deg fort inni det da :P hverfall jeg gjorde det du fått teste litt å styre på... er det noe så bare spørr...

Skrevet

tror jeg har lasta ned riktig, heter hvertfall noe med animations shop 3, men jeg skjønner ikke helt sånt jeg :D testa ut litt, men det skal ikke være enkelt

Jeg lager alle "enkelt "bildene i psp. Så åpner jeg de i Animation Shop. Setter de i den rekkefølgen jeg vil ha, og setter på "play" ;) Nesten så enkelt :P

Skrevet

Var jo ikke værst til å vær første gang da :D fin var den og.. Jeg skal få se om jeg kan få fikset den awarden din må få tak i fargene først :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Alle dyr har naturlige instinkter som styrer dem. Noen er byttedyr, som lever av gress, bær og annet de finner i naturen, og som har fluktinstinkter når det er noe i nærheten de oppfatter som fare. Typisk eksempel er hester, sauer, hjortedyr osv. Noen er rovdyr som lever av å fange, drepe og spise andre dyr. Både katter og hunder er rovdyr, samt ulv, gaupe, bjørn osv. Fra lenge før hunder (og katter) ble domestiserte og holdt som arbeids- og kjæledyr har dette vært instinkter som rett og slett har holdt dem i live. Det er naturlig adferd å jage og drepe, men vi har avlet bort veldig mye av de sterkeste instinktene. Ulike dyr har også ulikt språk og væremåte, og de aller fleste kommuniserer best med sin egen art. Og så er det noen som kommuniserer på tvers av arter, i varierende grad. Anbefaler å lese litt om språk og adferd både hos hund og katt, og som sagt få hjelp fra fagfolk.
    • Hvorfor er det sånn at alle katter skal jages?
    • Det er jeg også redd jeg må gjøre. Omplassere kattene. Men er vanskelig fordi har blitt så glad i dem.
    • Er det sånn at hunder kun kan gå overens med andre hunder? Og ingen andre dyr? Det samme med katt. Kun med andre katter? Hvis det er så vanskelig å få katt og hund sammen? Er det generelt lettere å få voksne hunder til å gå bra sammen med valper enn andre dyr? Synes det er kjekt å lære.
    • Det er mange som har hund og katt sammen, men det kommer helt an på individene, rasene og tilvenningen. Det høres ut som du har kommet litt skjevt ut allerede, og som sagt tror jeg det kan bli krevende. Når du ikke har kompetansen selv til jeg anbefale å få hjelp (direkte, annet enn tilfeldige på nett) fra noen som kan komme og hjelpe deg der du er.
  • Opprett ny...