LiLi Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Hei alle sammen Jeg er ei jente på 17 år fra Levanger i Nord-Trøndelag.. Jeg heter Christina og jeg har ei nydelig lita papillon-tispe på 11 uker LiLi (Taspitir's Live Life som hun egentlig heter) er min første hund, så det er ganske spennende. Hvis noen bor i nærheten, så vil vi gjerne ha nye venner! Foreløpig er det mest sosialisering det går på med henne, har ikke begynt å "trene" henne ennå, men vi går mye på tur o.l. Har tenkt å stille henne ut etter hvert. Hun har allerede vært med på sin første utstilling, da var hun bare 10 uker Selvfølgelig så vi bare på da. Du kan jo gjette hva hun gjorde?! La seg til å sove på bakken rett utenfor ringen, mens hundene travet forbi. Og da mener jeg rett utenfor ringen! Hun er ganske så tøff for å si det sånn Jaja, det var litt om oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Hei og vellkommen skal du være her til oss. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Velkommen! :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Velkommen.. Har en valp på 11 uker jeg også.. Men han er en Chow Chow.. Håper du trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Hællæ! Velkommen! Håper du vil trives Hilsen Aleksander og Lissi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaLex Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Velkommen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Velkommen, velkommen Håper du vil trives her (det vil du sikkert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Hei og velkommen hit du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Heisann... Høres ut som en godklump du har!! Velkommen skal du være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 26. April 2005 Rapporter Share Skrevet 26. April 2005 Velkommen velkommen! hvis du lurer på noe så er det bare til å spørre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 27. April 2005 Rapporter Share Skrevet 27. April 2005 Velkommen! Hun er veldig nydelig på bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 27. April 2005 Rapporter Share Skrevet 27. April 2005 Velkommen Velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 27. April 2005 Rapporter Share Skrevet 27. April 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 27. April 2005 Rapporter Share Skrevet 27. April 2005 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 6. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2005 Velkommen lilleariel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar