Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg er i "lykkerus" :P


Artemis

Recommended Posts

Vet ikke om dette passer inn her, men i dag fylte jeg altså fantastiske 18 år(juhu :P) og hadde oppkjøring... Var fryktelig nervøs men jeg stod med glans :P Eller, han hadde ingen ting å bemerke i hvert fall og sa at det ikke var tvil om at jeg stod. *Lykkelig* Har akkurat vært ute på kjøretur alene, skal på "rånetur" :P med en venninne i morgen, men i dag var det Timon og jeg som var ute og så gikk vi jo selvsagt tur da :icon_redface:

I går bestilte vi dessuten valp, en liten hannvalp født i begynnelsen av februar og broren min er i dette øyeblikk og hilser på valpene, så vi håper at møtet blir vellykket og at vi får hjem en liten tass snart! Valpene kommer altså fra Trondhjem hvor broren min studerer, så jeg fikk dessverre ikke være med for å hilse på :P Til bursdagen min fikk jeg også digitalkamera, så jeg er klar til å knispe en hel haug med bilder når valpen kommer! Måtte bare legge ut et innlegg her, er så glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy :P gratulerer med både bursdag, sertifikat, bestilling av ny valp og digitalkamera :P

nå er det nok flere enn meg som forventer bilder av lille valpen når han kommer i hus :P hehe..

Grattis hvert fall!

og ps; her på "alt mulig" kan du skrive nettopp alt mulig (så lenge det er innenfor hundesonens grenser såklart) ingenting utenom det er "upassende" :icon_redface: skjønner godt at du er glad hvert fall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vel overstått bursdag, lappen, valp og kamera! Jeg skjønner utrolig godt at du er i lykkerus ja! Jeg var jo i himmelen når jeg fikk bare en av delene på en gang (valp i mai 05, lappen i februar 06 osv) Hihi..

Nok en gang, grattis så mye! Maaange bilder av valpen kreves! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...